نمونه‌ای از پمپ برتولینی ایتالیا

 بهترین قیمت پمپ کارواش ایتالیایی در بازار

قیمت پمپ کارواش ایتالیایی در بازار ایران بسیار متغیر است. عوامل مختلفی در این تغییر قیمت‌ها دخیل است و مهمترین آن به افزایش قیمت ارز  مربوط می‌شود. با این وجود این مدل پمپ‌ها به دلیل کیفیت بسیار بالا و عملکرد خوبی که دارند جزو محبوبترین‌ها است و مشتریان خاص خود را دارد. طراحی منحصر به فرد، ابعاد کوچک‌تر و سبک‌تر نسبت به مدل‌های مشابه، آنها را متمایز کرده است. از مزیت‌های خرید این پمپ، کوپله آن به صورت کاملا سفارشی بر اساس نیاز مشتری خواهد بود. مدل‌های مختلف پمپ‌های ایتالیایی را می‌توان بر اساس برق مصرفی که معمولا ۱ فاز و ۳ فاز است تقسیم کرد. همچنین دسته بندی بر اساس میزان فشاری که در پاشش جریان آب دارند دست مشتری را در انتخاب مناسب‌ترین پمپ کاملا باز می‌گذارد.

قیمت پمپ کارواش ایتالیایی بر اساس نوع استفاده

تاثیر وجود نمایندگی و قطعات یدکی در قیمت پمپ کارواش ایتالیایی بسیار تاثیر گذار است. اختلاف قیمت در بین مدل‌ها، به نوع استفاده و میزان و توانایی‌ های دستگاه‌ها نیز مربوط می‌شود. بیشتر بودن قیمت آن در مقایسه با برندهای داخلی به دلیل وارداتی بودن آن است و هم اینکه برند برتولینی ایتالیا بسیار معروف بوده و با کیفیت‌ترین پمپ‌های کارواش را طراحی و تولید می‌کند. ویژگی‌های انواع پمپ کارواش برتولینی که باعث برتری آن نسبت به نمونه‌های مشابه می‌شود:

  • ابعاد کوچکتری دارند و حمل و نقل و جابجایی آنها راحت‌تر است.
  • استفاده آسانی دارد و قابلیت سفارش سازی بر اساس نیاز مشتری را دارد.
  • در صورت نیاز به تعمیر، تمامی قطعات آن در بازار موجود است.
  • مصرف انرژی آن پایین و راندمان آن بالاتر از مدل‌های مشابه است.
  • مدت زمان نظافت و شستشو را کاهش می‌دهد و میزان مصرف آب آن بسیار پایین است.
  • صدای زیادی در زمانی که مشغول به کار است ندارد.

قدرت پاشش آب توسط پمپ کارواش

مواردی که باعث اختلاف قیمت پمپ کارواش ایتالیایی شده به نوع دستگاه و قابلیت‌هایی در زمان استفاده دارد مربوط می‌شود. مثلا پمپ کارواش‌هایی که مناسب مصارف خانگی هستند برق مصرفی تک فاز دارند و میزان فشار بار دستگاه نسبت به مدل‌های مناسب صنایع کمتر است. همچنین ابعاد کوچکتری دارند و همه این عوامل موجب پایین‌تر بودن قیمت آنها می‌شود.

قیمت پمپ‌ کارواش ایتالیایی بر اساس مدل‌های موجود  

قیمت پمپ کارواش ایتالیایی را باید از مراکز و فروشگاه‌های معتبر جویا شد. در بازار شاهد وجود مدل های مختلفی از پمپ‌ها هستیم که فشار بار آنها از ۱۱۰ تا ۱۰۰۰ است. همچنین دارای برق مصرفی ۱ فاز و ۳ فاز هستند که موارد مصرف آنها را متمایز کرده و باعث اختلاف قیمت بین مدل‌ها ‌شده است. این محصولات به صورت کوپله مستقیم و کوپله شاسی شده ارائه می‌شوند. از جمله مدل پمپ‌های این برند همراه با مزایا، شامل موارد زیر است.

پمپ کارواش ۱۱۰ بار برتولینی ایتالیا

این پمپ دارای حداقل فشار برای پمپاژ آب می‌باشد اما بدین معنی نیست که کارکرد محدودی دارد. برق مصرفی آن، هم تک فاز  و هم ۳ فاز است. الکتروموتور مورد استفاده برای این پمپ باید ۳ اسب بخار ( ۲٫۲ کیلو وات ) توان دارا باشد تا پمپ، عملکرد خوبی داشته باشد. در مقایسه با مدل‌های بالاتر از همین برند مناسب ترین قیمت را دارد موارد مصرف آن به صورت خانگی، کارواش‌های کوچک است.

پمپ کارواش ۳۰۰ بار برتولینی ایتالیا

این مدل از پمپ‌های برتولینی برای مصارف صنعتی مناسب است. فشار ۳۰۰ بار به راحتی سخت ترین کثیفی‌ها را از سطوح مختلف و درزهای دستگاه‌ها پاک می‌کند. با اینکه قیمت پمپ کارواش ایتالیایی در مقایسه با مدلهای

 نمای نزدیک پمپ فشار قوی برتولینی

 قدیمی‌تر بیشتر است اما نسبت به کارکرد وسیع و قدرت بالای آن بسیار مناسب است. میزان آب مصرف آن ۱۵ لیتر است و انرژی مورد نیاز آن از طریق برق ۳ فاز تامین می‌گردد. الکتروموتور مورد نیاز آن باید توان ۱۲٫۱ اسب بخار داشته باشد.

قیمت پمپ کارواش ایتالیایی با فشار ۷۵۰ بار

پمپ کارواش ۷۵۰ بار برتولینی جزو پرفشار ترین مدل‌ های این برند است. میزان آب مصرفی آن در دقیقه، ۲۵ لیتر می‌باشد که نشان دهنده سرعت زیاد آن در پمپاژ است. یکی از پرکاربردترین پمپ‌ها برای شستشو و نظافت صنایع بزرگ و تاسیساتی که نیاز به تمیزی مدام دارند. استفاده مکرر از آن آسیبی به دستگاه نمی‌زند. الکتروموتور مناسب این پمپ باید ۴۸ اسب بخار و ۳۶ کیلو وات توان داشته باشد. قیمت این محصول مطابق روز حساب می‌شود و برای خرید آن باید حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید.