پمپ کارواش برتولینی wbl1111

بهترین مرکز خرید پمپ کارواش برتولینی wbl1111

شرکت برتولینی در سال  ۱۹۱۸، توسط اوگو برتولینی تاسیس شد. اولین پمپ‌های تولیدی این شرکت با هدف  سمپاشی ایجاد شده و بعدها محصولات این شرکت بسیار توسعه یافته و انواع مختلفی از پمپ‌های حجمی پیستونی/دیافراگمی برتولینی به بازارهای جهانی عرضه شدند. لازم به ذکر است که پمپ‌های برتولینی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که به نمونه‌ای از بهترین این پمپ‌ها، می‌توان به پمپ پمپ کارواش برتولینی wbl1111 اشاره داشت. در نظر داشته باشید که مراکز متعددی در عرضه و توزیع این برند فعالیت دارند و در این میان، آنچه که بسیار حائز اهمیت است، دسترسی به معتبرترین و بهترین مرکز خرید این پمپ می‌باشد.

عملکرد پمپ کارواش

پمپ کارواش، از جمله ابزارهای شستشو با استفاده از فشار آب است که علاوه بر مصرف صنعتی و کارگاهی، برای شست و شوی خودرو و سایر سطوح در منزل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عبارتی انواع مختلف این پمپ را می‌توان در سه گروه پمپ صنعتی، پمپ نیمه صنعتی و پمپ خانگی طبقه بندی نمود.  مهمترین تفاوت این سه طبقه، مربوط به میزان فشار آب و همچنین قدرت موتور آن‌ها می‌باشد. به طور کلی، موارد استفاده از این پمپ‌ها را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

  • از بین بردن چربی سطوح
  • رنگ بری
  • رسوب زدایی و رفع هر گونه جرم و رسوب سطوح از جمله جرم‌گیری استخرها
  • پاکسازی سطوح از مواد شیمیایی در صنایع مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی

پمپ برتولینی

پمپ کارواش به منزله قلب هر سیستم آب فشاری است که  با استفاده از یک موتور گازی یا الکتریکی، سرعت آب بالایی ایجاد کرده و به واشرهای تحت فشار، قدرت تمیز کنندگی قابل توجهی می‌بخشد. لازم به ذکر است که نگهداری و تعمیر صحیح هر پمپ کارواشی، عمر کاری آن را به حداکثر رسانده و به کاربران این پمپ‌ها در کاهش هزینه های تعویض کمک شایانی می‌کند.

به نمونه‌ای از بهترین پمپ‌های کارواش بازارهای جهانی، می‌توان به پمپ کارواش برتولینی wbl1111 اشاره داشت. بیش از نیم قرن است که شرکت برتولینی، پمپ های پیستونی را در منطقه امیلیا رومانیا در شمال ایتالیا طراحی، توسعه، تولید و روانه بازارهای جهانی کرده است. پمپ های برتولینی در کشاورزی و همچنین برای کاربردهای خانگی و صنعتی از جمله سیستم‌های آتش نشانی، بسیار پرکاربرد می‌باشند.

پمپ برتولینی

مزایا و زمینه های کاربرد پمپ برتولینی

این نوع از پمپ‌ها، به دلیل داشتن موتور هیدرولیک، جریان آب متعادل با ظرفیت بالا را برای کاربران فراهم ساخته و همچنین به دلیل بهبود و نوآوری‌های مستمر تولیدکننده و سازنده آن، بسیار قابل اعتماد می‌باشند. از زمینه‌های استفاده از این پمپ، می‌توان به کاربردهای فشار بالا از جمله  اتصال آسان به سیستم هیدرولیک تراکتور، کامیون و … اشاره داشت.

ویژگی‌های یک پمپ برتولینی

مهمترین مشخصات و ویژگی‌های یک پمپ برتولینی به این شرح است:

  • اغلب پمپ‌های برتولینی می‌توانند در هر دو جهت کار کرده و مجهز به موتور برگشت پذیر می‌باشند.
  • در این پمپ‌ها، اتصال بین سر پمپ و محفظه پمپ، در برابر فشار بسیار مقاوم می‌باشد.
  • یک حلقه آب بندی مخصوص توسعه یافته، سایش پیستون ها را کاهش می دهد.
  • همچنین قطعات داخلی پمپ مانند میله پیستون، شاتون و بلبرینگ قادر به تحمل بارهای بزرگ می‌باشند.

نمایندگی توزیع و عرضه مستقیم پمپ کارواش برتولینی wbl1111

در  نهایت لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به خرید انواع پمپ‌های برتولینی از جمله پمپ کارواش برتولینی wbl1111 ، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. از مهمترین قابلیت‌های این مرکز فروش می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • خدمات شخصی حرفه‌ای
  • تشخیص کامل مشکل و ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین پمپ‌ها و راهکارها به مشتریان
  • اصلاح یا ساخت تجهیزات سفارشی
  • عرضه کننده معتبرترین و قابل اعتمادترین نام های تجاری در حوزه پمپ‌های کارواشی
  • کنترل کیفیت دقیق و کامل بر روی هر فرایندی فروشی که در این مرکز عرضه و توزیع انجام می‌شود.

در نظر داشته باشید که این مجموعه، به دلیل عرضه مستقیم مجموعه پمپ‌های کارواش خود و حذف هزینه‌های واسطه‌گری همچون هزینه حمل و نقل و…. علاوه بر کیفیت توانسته است از نظر قیمتی نیز پمپ‌هایی خوش قیمت را به مشتریان نهایی تحول دهد. بنابراین در خرید از این مرکز تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام از کیفیت و خوش قیمتی انواع پمپ‌های کارواش این مجموعه، فرایند خرید خود، از جمله خرید پمپ کارواش برتولینی wbl1111 را تکمیل نمایید. همچنین  در صورت نیاز به هر گونه اطلاعاتی، کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما عزیزان می‌باشند.

پمپ برتولینی