جاروبرقی سه موتوره چه کاربردی دارد

جاروبرقی سه موتوره چه نوع محصولی است؟

جاروبرقی سه موتوره از سه موتور تشکیل می شود. هنگام استفاده می توانید سه موتور را به طور هم زمان روشن کنید یا این که به صورت انتخابی موتور مورد نظر را روشن کنید. در صورتی که نیاز باشد یک محیط بزرگ و وسیع را تمیز کنید، جاروبرقی سه موتوره بسیار کاربردی خواهد بود. در صورت استفاده از جاروبرقی تک موتوره در حین نظافت محیط های وسیع، باید جاروبرقی را خاموش کنید تا به موتور استراحت دهید. جاروبرقی سه موتوره با قابلیت کار در طولانی مدت از ایجاد وقفه و هدر رفت زمان شما جلوگیری می کند.

قابلیت استفاده از موتور‌های جاروبرقی سه موتوره، مزیت های زیادی برای مصرف کننده ایجاد می کند. اگر در حین نظافت نیاز به خاموش کردن موتور شد، می توانید موتور را خاموش کنید. هر بار با روشن کردن یکی از موتور‌های جاروبرقی می توانید در طولانی مدت نظافت محیط را انجام دهید. وجود سه موتور بازدهی نظافت را به طور قابل توجهی بالا می برد و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به موتور می توانید نظافت را به طور مداوم انجام دهید.

استاندارد های نظارتی تا چه میزانی در جاروبرقی سه موتوره رعایت می شوند؟

در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی و داروسازی برای نظافت محیط باید ملزومات خاصی رعایت شود. بر اساس استاندارد های مشخص شده در صنایع غذایی، تمامی مراحل نظافت باید مطابق با آسیب های احتمالی انجام شود. برای این که فرآیند های مربوط به داروسازی با ایمنی لازم صورت گیرد، استاندارد های تعیین شده در صنعت دارو باید به طور کامل رعایت شوند. در واقع در همه‌ی صنایع اعم از داروسازی و صنایع غذایی استاندارد های مشخصی برای نظافت وجود دارد. تاسیسات همه ی مجموعه های صنعتی، باید  از هر گونه آلودگی که قابلیت انفجار، احتراق و آتش سوزی  دارند پاکسازی شوند.

استاندارد های خاصی که به منظور پاکسازی تاسیسات در صنایع مختلف تعیین می شوند، متصدیان تاسیسات را ملزم می کند به منظور پاکسازی محیط از جاروبرقی سه موتوره استفاده کنند. در صورتی که استاندارد های تعیین شده رعایت نشوند، این تاسیسات و صنایع متخلف شناخته می شوند و باید جریمه های سنگین پرداخت کنند. برای مثال  استفاده جاروبرقی سه موتوره ضد انفجار، در بسیاری از صنایع که احتمال آتش سوزی و انفجار در آن ها زیاد است،  لازم و ضروری است.

جاروبرقی سه موتوره

استفاده مداوم از جاروبرقی سه موتوره چه شرایطی دارد؟

جاروبرقی سه موتوره همان طور که از نامش مشخص است، شامل سه موتور پر قدرت است. در صورت پاکسازی محیط های بزرگ می توان از هر سه موتور استفاده کرد، با این کار وقفه ای در نظافت ایجاد نمی شود.. با توجه به مدل جاروبرقی، ظرفیت مخزن مکنده سه موتوره در مدل های مختلف متفاوت است. البته باید توجه کنید که در صورت استفاده از جاروبرقی سه موتوره با مخزن بزرگ، کارایی جاروبرقی کاهش پیدا می کند. هر چه مخزن مکنده سه موتوره کوچک تر باشد مدت زمان بیش تری باید صرف تخلیه ی مخزن کنید، از طرف دیگر کارایی آن بیش تر خواهد بود.

برای خرید جاروبرقی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای خرید جاروبرقی سه موتوره، باید  توجه کنید که جاروبرقی مطابق با استاندارد های نظارتی ساخته شده باشد. مکنده سه موتوره باید قابلیت استفاده مداوم را داشته باشد و مناسب پاکسازی محیط های بزرگ باشد. با توجه به محیط مورد نظر ظرفیت جاروبرقی باید مناسب باشد. نوع فیلتر مکنده سه موتوره، کاربرد های خاصی که جاروبرقی دارد، عملکرد لوازم جانبی، نوع ضمانت و خدمات پس از فروش را هنگام خرید حتما بررسی کنید.

لوازم جانبی جاروبرقی

در جاروبرقی های صنعتی اغلب از فیلتر های هپا یا ULPA استفاده می شود. فیلتر های هپا با قدرت ۹۹٫۹۷ درصد ذراتی با با ابعاد ۰٫۱۲ میکرون را جذب می کنند. در محیط هایی که تفکیک زباله هنگام جمع آوری آلودگی ها صورت می گیرد، با توجه به نوع مواد آلوده‌، جاروبرقی سه موتوره خاص همان مواد باید مورد استفاده قرار گیرد. در غیر این صورت احتمال خطر جانی و مالی سنگینی وجود خواهد داشت. برای مثال هنگام جمع آوری مواد سمی و خطرناک باید از مکنده سه موتوره خاص همان مواد استفاده کنید.

جاروبرقی سه موتوره آب و خاک کارواش صنعتی لوازم جانبی مناسب برای مواد سمی و خطرناک را دارد. هر یک از جاروبرقی ها با توجه به محیط مورد نظر برای پاکسازی، لوازم جانبی خاصی دارد. برای مثال در محیط هایی مانند صنایع ذوب آهن و صنایع مشابه که از حرارت زیاد استفاده می کنند، لوله های جاروبرقی باید قابلیت تماس مستقیم با سطوح تاسیسات را داشته باشند.