مه پاش چیست؟

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از اصلی ترین تجهیزات مه پاش هستید؟ آیا می دانید که کاربرد و فواید بسیار بی نظیر استفاده از مه پاش کدام می باشد؟ اگر به دنبال کسب اطلاعات بسیار جالب در خصوص سیستم مه پاش هستید، می توانید مطالب این مقاله را تا پایان همراهی نموده و از این طریق اطلاعات بسیار بی نظیری را به دست آورید.

تجهیزات مه پاش یکی از بی نظیرترین و پرکاربردترین انواع دستگاه های مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد که این سیستم می تواند با ایجاد مه مصنوعی در محیط اطراف خود، نم و رطوبت مورد نیاز را به وجود آورد. بسیاری از افراد این دستگاه را با نام خنک کننده آبی می شناسند و امروزه با داشتن تنوع بسیار مختلف خود، توانسته است توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کرده است. تجهیزات مه پاش می تواند با کارایی بسیار باشکوه و بی نظیر خود، رطوبت و نم مورد نیاز را در محیط مد نظرتان به وجود آورده و از این طریق عملکرد بی نظیر خود را به اجرا بگذارد. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان بومی و غیر بومی به دنبال تهیه و طراحی با دوام ترین و بهترین سیستم های مه پاش در مدل های گوناگون هستند که بی شک شما می توانید بهترین آنها را در ویترین همین فروشگاه مورد مشاهده قرار دهید.

دستگاه مه پاش

انواع تجهیزات مه پاش و مه پاش

همانطور که در بخش و قسمت قبلی نیز به این امر اشاره شد، امروزه شما می توانید تنوع بسیاری از تجهیزات مه پاش را در بازار مورد مشاهده قرار دهید. البته می توان این محصول را با توجه به کاربردی که دارد تقسیم بندی کرد که از مهمترین و اصلی ترین این تقسیم بندی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         مه پاش خانگی: این مدل از مه پاش ها مناسب برای استفاده در مصارف خانگی بوده و از ارزان ترین انواع سیستم های مه پاش نیز به شمار می آید که امروزه برای خنک و مرطوب نگه داشتن فضای داخل منزل و ساختمان از آن استفاده می کنند. حتی شما می توانید از این سیستم برای مصارفی از جمله آبیاری گل و گیاه خانگی، حیاط و روف گاردن نیز به کار ببرید.

–         مه پاش فشار قوی: از دیگر مهمترین و اصلی ترین انواع مه پاش ها می توان به مه پاش فشار قوی اشاره کرد که از این مدل مه پاش ها در صنایع بسیار بزرگ استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که سیستم مه پاش از تجهیزات و قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین و اصلی ترین این قطعات می توان به لوله های اتصالات، پمپ، نازل ها و موتور اشاره کرد که در ادامه راجع به برخی از این تجهیزات توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

لوله های اتصالات: تجهیزات مه پاش

یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مه پاش را لوله های اتصال آن تشکیل می دهد که بی شک بدون استفاده از این لوله ها نمی توان آب مورد نیاز را برای تشکیل مه به وجود آورد. جنس لوله های اتصالی از پلی اورتان بوده و از این طریق از انعطاف پذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و شما نیز می توانید به مدت طولانی این از این لوله ها استفاده داشته باشید. همچنین شما می توانید طول لوله های اتصالات مه پاش – پمپ مه پاش را در صورت دور دست بودن منبع آب، افزایش دهید و از این طریق یکی از بهترین و بی نظیرترین رطوبت و نم را برای فضای اطراف خود به ارمغان آورید. شما می توانید به راحتی لوله های اتصال را در زمین نصب کرده و از این طریق مانع از دسترس بودن آنها باشید که در این صورت می توانید فضای مورد نظرتان را زیباتر نیز نشان دهند و نظم آن را از بین نبرید.

مه پاش
تجهیزات مه پاش صنعتی

پمپ: تجهیزات مه پاش

از دیگر مهمترین تجهیزات مه پاش می توان به پمپ آن اشاره کرد که معمولا قدرت و سرعت این دستگاه ارتباط بسیار مستقیمی را به پمپ دارد. لازم است بدانید که در صورت بروز هرگونه مشکلی در پمپ، سیستم مه پاش نخواهد توانست کارایی و عملکرد خود را به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن انجام دهد به همین جهت توصیه می شود که حتما در حفظ و نگهداری از این قطعه و تمام تجهیزات سیستم مه پاش کوشا باشید تا بتوانید بی نظیرترین کارایی را از آن مشاهده کنید.

نازل ها

نازل های از دیگر مهمترین و اصلی ترین قطعات مورد استفاده در مه پاش می باشد که شما می توانید تنوع بسیار بالایی از نازل ها را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. لازم است بدانید که جنس نازل مه پاش بسیار مناسب بوده و مقاومت بسیار بالایی را در برابر آب و رطوبت از خود نشان می دهد و همچنین به دلیل اینکه نازل ها به شکل مستقیم با آب در ارتباط است، جنس آن آلومینیوم می باشد.

مه پاش
مه پاش ۵۰ نازله اوربیت S50 تایمردار