پمپ سانتریفیوژ راد پمپ

راد پمپ یکی از شرکت های مطرح و زبانزد در عرصه طراحی و تولید انواع پمپ ها نظیر پمپ کف کش، پمپ شناور و پمپ سانتریفیوژ در کشور می باشد. به کارگیری روش های منحصر به فرد در تولید محصولات این گروه موجب کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی شده است که در مقایسه با محصولات مشابه، قابل توجه است.

راد پمپ؛ تولید پمپ های کف کش با مصرف انرژی بهینه

راد پمپ یکی از شرکت های مطرح و زبانزد در عرصه طراحی و تولید انواع پمپ ها نظیر پمپ کف کش، پمپ شناور و پمپ سانتریفیوژ در کشور می باشد. مسئله ای که امروزه در واحدها و کارخانجات تولیدی و صنعتی سراسر دنیا مطرح است و مورد توجه قرار می گیرد این است که محصولاتی در خطوط تولید ساخته و خارج شوند که علاوه بر کیفیت جنس، بازدهی و کارایی مناسب را ارائه نمایند و از عمر کافی نیز برخوردار باشند. همچنین مصرف انرژی حداقلی در هنگام عملکرد، از نکات بسیار مهمی است که از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان قطعات، ابزارها و ماشین آلات صنعتی به شمار می رود. به کارگیری روش های منحصر به فرد در تولید محصولات راد پمپ موجب کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی شده است که در مقایسه با محصولات مشابه، قابل توجه است.

گروه صنعتی راد پمپ

شرکت تولیدی راد پمپ

اهداف شکل گیری و فعالیت شرکت راد پمپ

گروه تولیدی راد پمپ نیز با توجه به نیازهای اصلی تولید کشور، با بهره گیری از پرسنل متخصص، مجرب و متعهد و نیز استفاده از به روزترین و مدرن ترین تجهیزات در خطوط تولید، اقدام به تولید انواع پمپ های سانتریفیوژ، کف کش، شناور و … کرده است. هدف از تولید این قطعات برداشتن گامی هر چند کوچک در جهت توسعه و پیشرفت صنعت کشور، ایجاد موقعیت و فرصت شغلی قابل توسعه برای جوانان متخصص و معرفی محصولات و صنایع تولیدی ایران در سطح منطقه و بین المللی می باشد.

انواع محصولات راد پمپ

کف کش راد پمپ

کف کش های تولیدی شامل انواع کف کش های ۴/۱، ۱ اینچی و ۲ اینچی و ۳ اینچی می باشد. این کف کش ها در انواع تک جداره و دو جداره طراحی و تولید می شوند. در رابطه با جنس این کف کش ها می توان گفت این گروه صنعتی سعی کرده است بهترین و باکیفیت ترین جنس بدنه یعنی استیل را در ساخت بدنه پمپ ها استفاده کند.

کف کش راد پمپ 2 اینچکف کش ۲ اینچی راد پمپ

الکتروموتورهای تعبیه شده در پمپ های کف کش راد پمپ در انواع تک فاز و سه فاز بوده و در ولتاژها و فرکانس های مختلفی در قالب سری های بسیار متنوع تولید و عرضه شده اند. علاوه بر الکتروموتور، پروانه، محور، روتور و استاتور و … از سایر اجزای این پمپ ها هستند. از این کف کش در کاربردهای مختلفی اعم از کشاورزی، استخرهای عمومی، مزارع و استخرهای پرورش ماهی، واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات، مصارف خانگی و … بهره گیری می شود.

پمپ شناور راد پمپ

از دیگر محصولات تولیدی این گروه صنعتی می توان به پمپ شناور اشاره کرد. در طراحی و ساخت این پمپ ها سعی شده است تا استانداردهای جهانی تولید نظیر کاهش صدا هنگام عملکرد، بهره گیری از آمپر بیشتر جهت حداقل آمپر مصرفی جهت استارت پمپ و نیز مصرف بهینه انرژی هنگام کارکرد محصول، لحاظ شود. پمپ های شناور تک فاز از ولتاژ ۲۲۰ ولت تا ۲۴۰ ولت بهره گیری می کنند و موتورهای سه فاز نیز از محدوده ولتاژ ۳۸۰ تا ۴۰۰ ولت استفاده می کنند.

کف کش راد

پمپ شناور راد پمپ

پمپ سانتریفیوژ 

پمپ های سانتریفیوژ تولیدی این گروه صنعتی از ویژگی های برخوردارند که امکان استفاده آن ها را برای مناطق مرطوب فراهم می آورد. این پمپ ها جهت انتقال مایعات کاملاً کاربردی و مناسب می باشند. بدنه پمپ شناور راد پمپ از جنس استنلس استیل بوده و به راحتی می توان گفت که ضد زنگ زدگی هستند. موتور این پمپ ها به دلیل وجود و عبور مایعات در پیرامون بدنه، هنگام عملکرد داغ و خطرزا نخواهند شد. در پمپ سانتریفیوژ این گروه صنعتی به دلیل حذف نمودن پروانه خنک کننده، مصرف بهینه انرژی رخ می دهد. این پمپ ها برای عملکرد مناسب، نیاز به هوا ندارند و در محیط های بسته و زیر زمین نیز قابل قرارگیری هستند. محدوده ولتاژ مورد نیاز عملکرد پمپ های سانتریفیوژ از نوع تک فاز و سه فاز مشابه محدوده ولتاژ پمپ های شناور می باشد.

پمپ سانتریفیوژ راد پمپ

پمپ سانتریفیوژ راد پمپ

قیمت محصولات راد پمپ

قیمت پمپ های تولیدی شرکت راد پمپ بستگی به پارامترهایی نظیر نوع پمپ، قطر لوله، ارتفاع پمپاژ، دبی و … دارد. با مراجعه به سایت شرکت و نیز نمایندگی های معتبر ارائه کننده محصولات این گروه صنعتی می توانید با دریافت کاتالوگ محصولات این شرکت و یا از طریق مشاوره با کارشناسان فروش، اطلاعات کاملی را در زمینه مشخصات و ویژگی های عملکردی پمپ ها و قیمت آن ها کسب نمایید. کارشناسان فروش این گروه صنعتی همچنین بسیار خوشحال خواهند شد اگر بتوانند در زمینه انتخاب و تهیه مناسب ترین نوع کف کش یا پمپ شناور و پمپ سانتریفیوژ برای کاربرد مورد نظر، به شما کمک کنند. قابل ذکر است که مشتریان گرامی می توانند در رابطه با نحوه عملکرد و نحوه راه اندازی پمپ سؤالات خود را از کارشناسان مجرب مجموعه بپرسند و اگر چنانچه در حین عملکرد دستگاه با مشکل مواجه شدند، مسئله را از طریق شماره های تماس و راه های ارتباطی با مجموعه مطرح کرده و پاسخ و نحوه حل مشکل را دریافت نمایند.

 برای اطلاع از لیست قیمت کف کش راد پمپ کلیک نمایید