قیمت کل تجهیزات کارواش چقدر میشه ؟

تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس یک کارواش

راه اندازی یک کارواش، خرید تجهیزات و لوازم گوناگونی را می طلبد. مسلم است که بدون وجود تجهیزات کارواش و ابزارآلاتی که به شستشوی خودرو تعلق دارند، نمی توانید کارواش مورد نظر خود را تاسیس کنید. برای همین قبل از هرچیز بهتر است با این لوازم، قیمت حدودی آن ها و عوامل موثر بر هزینه کل ابزارآلات آشنا شوید.

– لوازم ضد عفونی کننده، یکی از اصلی ترین ملزوماتی هستند که در کارواش ها استفاده می شوند. این محصولات به منظور زدودن هرگونه آلودگی از سطح اتومبیل کاربرد دارند و بدون وجود آن ها، عملا نظافت خودرو بی سرانجام باقی می ماند.

– مبل شوی نیز در دسته ابزارآلات کارواش قرار می گیرد. در واقع بسیاری از افراد پس از مراجعه به کارواش، تقاضای شستشوی صندلی اتومبیل خود را نیز دارند. برای این منظور، باید از مبل شوی استفاده کرد.

– همچنین به منظور نظافت کامل اتاقک خودرو، به دیگر تجهیزاتی مانند جاروبرقی، اسپری مکش، کف شوی و … نیز احتیاج خواهید داشت.

برآورد هزینه تمامی این تجهیزات، نیاز به بررسی دقیق و موشکافانه دارد. در ابتدا باید مشخص کنید که کدام تجهیزات کارواش را نیاز دارید و سپس با کسب اطلاعات در خصوص قیمت و هزینه آن، نسبت به خرید تمام یا بخشی از تجهیزات اقدام کنید. اگر می خواهید به صورت دقیق از هزینه این لوازم مطلع شوید، می بایست با کارشناسان و مشاوران مربوطه تماس حاصل کنید تا شما را در زمینه خرید تجهیزات و لوازم کارواش یاری برسانند.

عوامل موثر بر قیمت تجهیزات کارواش

فکر می کنید قیمت تجهیزات کارواش، بر چه اساسی مشخص می شود؟ این قیمت را چه کسانی بر روی تجهیزات و لوازم کارواش، مبذول می کنند؟ آیا عوامل مختلفی بر تعیین هزینه چنین محصولاتی موثر هستند؟ جواب هر یک از سوالات فوق را می توانید در ادامه متن بیابید. پس همراه ما باشید و به صورت دقیق این عوامل را مطالعه نمایید:

ابزارآلات کارواش

نحوه عملکرد و پیچیدگی تجهیزات

هرچه لوازم و تجهیزات کارواش پیشرفته تر باشند، قیمت آن ها نیز بیش تر خواهد بود. آیا تا به حال اتومبیل خود را به یک کارواش حرفه ای برده اید؟ مسلم است که نوع تجهیزات مورد استفاده در این کارواش ها، با لوازم و تجهیزاتی که کارواش های معمولی استفاده می کنند تفاوت دارد. برای همین، می توان گفت که تجهیزات پیشرفته تر، قیمت بالاتری نیز دارند. بنابراین اگر می خواهید حداقل هزینه را برای تاسیس کارواش بپردازید، می توانید تجهیزات ارزان قیمتی را تهیه و خریداری کنید.

برند تجهیزات

ابزارآلات کارواش، به دو دسته برندهای خارجی و داخلی تقسیم بندی می شوند. مطمئنا هر یک از این دو دسته محصول، از نظر کیفی تفاوت هایی را با یکدیگر دارند. همین تفاوت ها، در قیمت نهایی محصولات نیز تاثیر می گذارد و باعث افزایش یا کاهش برخی از آن ها می گردد. در بیش تر مواقع، افراد سعی می کنند با پرداخت هزینه بیش تر، تجهیزاتی بادوام تر و مرغوب تر خریداری نمایند.

مرکز فروش معتبر

در صورتی که می خواهید لوازم شستشو کارواش را با نازل ترین قیمت تهیه کنید، ابتدا باید جستجوی دقیقی در مورد مرکز فروش انجام دهید. مراکز فروش معتبر و پیشرفته، سعی می کنند بهترین و نازل ترین قیمت ها را برای تولیدات خود در نظر بگیرند تا تمامی مشتریان، قدرت خرید یکسانی داشته باشند.

سوالاتی در مورد تجهیزات کارواش

لوازم و تجهیزات مورد استفاده در کارواش، به علت تنوع بالایی که دارند، محدوده قیمتی متفاوتی را به خود اختصاص داده اند. در همین راستا، خریداران ممکن است نتوانند به درستی محصول مورد نیاز خود را تشخیص دهند و همین عامل، موجب سردرگمی آن ها می شود. ما در ادامه مقاله، پرتکرار ترین سوالات مشتریان را پیرامون انواع تجهیزات و لوازم کارواش برای شما فراهم کرده ایم:

خرید تجهیزات

۱٫ کارواش ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

اصولا، دو نوع کارواش برای تمیز کردن خودرو وجود دارد. برخی از آن ها دارای سیستم پیشرفته و اتوماتیک هستند و در عوض برخی دیگر، دارای سیستم شستشوی دستی می باشند. با استفاده از سیستم تجهیزات کارواش اتوماتیک، می توانید به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن شستشوی اتومبیل را انجام دهید.

۲٫ آیا لوازم و تجهیزات کارواش دچار نوسان قیمتی هستند؟

با توجه به شرایط اقتصادی ویژه ای که در چند سال اخیر به وجود آمده است، هر یک از تجهیزات کارواش که دارای برند و مارک خارجی باشند، با افزایش تورم، دچار گرانی و نوسان قیمت می شوند. این در حالی است که اگر از برندها و مارک های داخلی استفاده کنید، کمتر شاهد گرانی قیمت این تجهیزات خواهید بود.

۳٫ برای خرید این تجهیزات به کدام مراکز مراجعه کنیم؟

بسیاری از مراکز پیشرفته فروش تجهیزات کارواش، به صورت کاملا تخصصی در حوزه خرید و فروش این لوازم فعالیت می کنند. اگر به عنوان مشتری قصد خرید از مراکز مربوطه را دارید، بهتر است قبل از هرچیز از سابقه فروشنده و میزان رضایت دیگر مشتریان اطمینان به دست آورید.