پمپ تک فاز درجه یک

مزایای استفاده از پمپ کارواش تک فاز

پمپ کارواش تک فاز محصول کاربردی و مهمی است که شما می توانید آن را در موقعیت های مختلف به کار گیرید. جالب است بدانید که این محصول جالب و با ارزش در برابر آسیب های مختلف به شدت مقاوم است. یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از پمپ های تک فاز، به دست آوردن قدرت فوق العاده بی نهایت است. یک پمپ کارواش تک فاز به شدت کم سر و صدا است. یعنی شما هیچ مشکل خاصی را با این محصول پیدا نخواهید کرد.

برق شهری، یک برق تک فاز است. هنگامی که شما از پمپ انتقال آب با فشار تک فاز استفاده می کنید، به موتور های ۳ فاز نیاز نخواهید داشت. موتور های تک فاز به شما کمک می کنند تا فعالیت های خود را به راحتی انجام دهید. البته، مسلما قدرت موتورهای ۳ فاز بیشتر است ولی، قیمت نهایی و دردسر کار با آنها نیز بیشتر می باشد.

تعریف پمپ فشار قوی

پمپ کارواش، به ابزاری گفته می شود که آب با فشار کم یا متوسط را گرفته و فشار آن را چندین برابر می کند. نام دیگر این محصول واترجت است. این وسیله با استفاده از سیلندر های کوچکی که درون آن تعبیه شده است، فعالیت های مورد نظر را انجام می دهد. شما می توانید انواع پمپ را در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های <<جا به جایی مثبت>> و <<دینامیکی>> تهیه کنید. هر کدام از این پمپ ها به نحوی ویژه برای شما بازدهی خاصی خواهند داشت. البته، هر کدام از این شاخه های اصلی هم به چند زیر شاخه تقسیم خواهند شد. البته که همه این پمپ ها برای کارواش نیستند! برخی از آنها در موقعیت های صنعتی مختلف دیگر کاربرد دارند.

پمپ کارواش تک فاز

قطعات به کار رفته در ساخت موتور کارواش تک فاز

برای ساخت انواع پمپ کارواش تک فاز یا برتولینی، شرکت های تولید کننده می توانند از روش های متنوعی استفاده کنند. شرکت های تولید کننده معمولا سعی دارند تا از قوی ترین مواد اولیه برای ساخت پمپ فشار قوی آب استفاده کنند. چرا که پمپ های فشار قوی محصولات حساسی هستند و شما نمی توانید مدل های کم کیفیت را تهیه کنید. در نتیجه، استفاده از مدل های با کیفیت یک ضرورت است. هرچه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت این محصول بهتر شود، قدرت هم بیشتر شده و در نتیجه، رضایت مشتریان بیشتر خواهد بود.

برند های کشور عزیز ما یعنی ایران، همیشه سعی داشته اند تا از قوی ترین و بهترین مواد اولیه استفاده نمایند. موتور و پمپ این دستگاه، به صورت مداوم با آب در ارتباط هستند. در صورتی که تولید کنندگان از فلز استفاده نکند، با مشکل مواجه می شوند. حال که کیفیت قطعات را با هم بررسی کردیم، بیایید نگاهی به لیست لوازم موجود درون یک پمپ کارواش بیندازیم:

  • پمپ: مسلما مهمترین قسمت هر کارواش پمپ آن است! پمپ ها می توانند همه فعالیت ها را انجام دهند و از چند پیستون مختلف تشکیل شده اند.
  • دریچه ورودی و خروجی: وظیفه این دریچه ها که معمولا بر روی بدنه اصلی نصب می شوند مشخص است! آنها آب را به موتور وارد و خارج می کنند. مسلما بدون دریچه پمپ کارواش تک فاز هم کاربردی نخواهد داشت.
  • شیلنگ کارواش: شیلنگ های کارواش هم محصولات مهمی هستند که در دسته بندی های متنوعی به فروش می رسند. شیلنگ ها می توانند طول ها و ضخامت های مختلفی داشته باشند. استفاده از یک شیلنگ خوب به کارگاه تولید می کند تا فعالیت شستن ماشین ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

پمپ تک فاز درجه یک

تفاوت انواع پمپ کارواش تک فاز

مسلما پمپ های کارواش تک فاز هم مثل دیگر محصولات، در دسته بندی های متنوعی به فروش می رسند. این محصولات از نظر حجم، اندازه، میزان سر و صدا و … در دسته بندی های زیادی طبقه بندی خواهند شد. ولی این محصولات که در دسته پمپ های برقی به حساب می آیند، همگی قدرت مناسبی دارند.

پمپ کارواشی تک فاز، می تواند به شما کمک کند تا در بودجه تان صرفه جویی کنید. ولی، یک سری از مدل های این محصول، قدرت کمتری دارند. چرا که تمرکز آنها بر روی سر و صدای کمتر است. این امر، بر روی قیمت نهایی موثر می باشد. همچنین، آنها بدون دود بوده و هوای محیط اطراف خود را تحت هیچ شرایطی آلوده نخواهند کرد.