کارواش سیار

نظافت آسان و سریع با کارواش سیار

کارواش سیار یک وسیله‌ی مدرن جهت تمیز کاری و نظافت سطوح مختلف است. قدرت و کارآیی این وسیله در تمیز کردن و از بین بردن آلودگی‌ها چندین برابر بیشتر از نظافت با روش‌های سنتی می‌باشد. شاید شما تا به حال اسم این وسیله را نشنیده باشید یا دست کم با کاربرد و روش استفاده از آن آشنا نباشید. در متن حاضر به صورت خیلی مختصر و مفید در مورد کاربردهای کلی کارواش سیار، انواع مدل‌های آن و همچنین معرفی یک مدل بسیار رایج، توضیحاتی داده شده است. اگر شما هم دوست دارید با مواردی دانستنی در مورد کارواش سیار و روش کار این دستگاه چه صنعتی و خانگی آشنا شوید مطالعه‌ی این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

کارواش سیار

انواع کارواش‌های سیار و کاربردهای آن

کارواش سیار واترجتی است که به دلیل قابل حمل بودن، نظافت قسمت‌های مختلف را سهل و آسان می‌کند. اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد قدرت این دستگاه در از بین بردن آلودگی‌هاست. خروج آب به صورت متمرکز و با فشار بالا موجب لایه‌برداری سطوح آلوده و از بین بردن پیوند‌های شیمیایی و مولکولی می‌شود. به این ترتیب درصد آلودگی‌زدایی چندین برابر بیشتر از روش‌های سنتی خواهد بود.

روش کار کارواش سیار

کارواش سیار ممکن است برقی باشد یا اینکه انرژی آن از طریق دیزل و بنزین تأمین شود. قابلیت این دستگاه گسترده است و نظافت کردن نقاط مختلف را امکان‌پذیر می‌سازد. غالباً کارواش‌هایی که سوختی هستند کاراتر از انواع دیگر می‌باشند و قدرت آلودگی‌زدایی آن‌ها بیشتر است.

عملکرد کارواش‌های سیار به گونه‌ای است که از طریق فشار و مقدار جریان آبی که از لوله‌ خارج می‌کنند توانایی این را دارند تا سخت‌ترین آلودگی‌ها را از سطح بردارند. به عبارتی علاوه بر سرعت، دقت نظافت را نیز بالا می‌برند.

از بین بردن آلودگی‌ها با فشار آب قوی

دمای آب خارج شده از کارواش سیار

آبی که از لوله‌ی کارواش سیار خارج می‌شود به صورت متمرکز و با فشار زیاد است. این فشار باعث می‌شود آلودگی‌ها از سطح کَنده شوند. اما بعضی از آلودگی‌ها مانند چربی ممکن است مقاومت بیشتری داشته باشند و تنها راه پاک کردن آن‌ها گرما باشد. به همین دلیل برخی کارواش‌ها که آب را با دمای بالاتر خارج می‌کنند تولید شده‌اند. به کارواش‌هایی که آب را به صورت گرم خارج می‌کنند کارواش سیار آب گرم و نوع دیگر را آب سرد می‌گویند. هر کدام از کارواش‌های آب سرد و آب گرم تجهیزات مخصوص به خود را دارند و روش کار با آن‌ها تا حدودی متفاوت است.

دشواری نظافت نقاط دور از دسترس ساختمان با روش سنتی

کارواش‌های سیار نظافت و شستشوی چه سطوحی را آسان می‌کنند

هدف از تولید کارواش‌ سیار علاوه بر نظافت سریع  و دقیق، نظافت نقاطی می‌باشد که به صورت معمولی امکان دسترسی به آن‌ها سخت و دشوار است. برای نمونه نمای ساختمان‌ها. هزینه‌هایی که برای نمای ساختمان‌ها می‌شود بالاست و تمیزی آن برای ما اهمیت دارد. گاهی قسمت‌هایی از نما که دور از دسترس ما هستند در طول زمان کثیف شده و نمای ظاهری ساختمان را زشت می‌کنند. استفاده از شیلنگ‌ها و فشار آب معمولی برای تمیز کردن این نقاط نامناسب و ناکارآمد است. کارواش‌های‌ سیار این قابلیت را دارند تا نقاط دور از دسترس نمای ساختمان‌های چند طبقه را به راحتی و بدون دردسر تمیز کنند.

نظافت خودرو با

نظافت خودرو برای همه‌ی ما دارای اهمیت می‌باشد. شستشوی معمولی هم دشوار است و هم  وقتگیر. در عین حال قسمت‌هایی از خودرو مانند قسمت‌های زیرین با روش‌های معمول، دردسرساز است. کارواش سیار دستی یک وسیله‌ی بسیار کارآمد برای شستشوی خودرو است که می‌تواند  بدون استفاده از مواد شوینده آلودگی‌های روی خودرو را به آسانی و با سرعت بالا از بین برد.

کارواش‌های سیار برای مصرف خانگی

یکی دیگر از مصارف کارواش سیار برای نظافت قسمت‌های مختلف خانه مانند دیوار، نرده، حیاط و مواردی از این قبیل است. کارواش‌های سیار سرعت شما را در نظافت بالا می‌برند. به این ترتیب در وقت و انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

نظافت خودرو با کارواش دستی

پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش‌ صنعتی یکی دیگر از انواع کارواش‌‌های سیار می‌باشد که با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته قابلیت نظافت و رفع آلودگی از محیط را دارد. این دستگاه و کارایی آن موجب صرفه‌جویی در انرژی و زمان می‌شود و در عین حال بهترین نتیجه‌‌ی نظافت را به دست می‌دهد که در هیچ روش دیگری مشاهده نمی‌شود.

همانند هر محصول دیگری، تنوع در طراحی و مدل و همچنین قدرت و کارایی  مدل‌ها در پمپ کارواش‌های صنعتی نیز مشاهده می‌شود. برندهای مختلف با طراحی‌های متنوع در رقابت برای جذب مشتری هستند. همین امر موجب شده است که خرید این وسیله با چالش مواجه شود. کدام مدل کارواش دستی بهتر است یا اینکه کدام مدل کارایی بهتری دارد. نیاز سنجی شما و موارد استفاده‌ی شما از این دستگاه در انتخاب مدل و طرح خاص موثر می‌باشد.

خرید اینترنتی پمپ کارواش صنعتی

خرید اینترنتی پمپ کارواش صنعتی یکی از راه‌های خرید کارواش‌های سیار است که با ارائه‌ی توضیحات کامل در صفحات مختلف دید شما را نسبت به این وسیله و موردی که باید انتخاب کنید باز خواهد کرد. سایت ایران پمپ با معرفی بهترین و رایج‌ترین برندهای پمپ کارواش صنعتی آماده‌ی ارائه‌ی شرایط فروش آسان این وسیله می‌باشد. یکی از مدل‌های رایج و پرطرفدار پمپ کارواش  است.

خرید پمپ کارواش برند پمپاک

پمپ کارواش پمپاک

پمپ کارواش پمپاک ساخت کشور ایتالیا، دارای قدرت فوق‌العاده موتور و کارایی عالی در امر نظافت است. این وسیله از نظر مصرف انرژی در بهینه‌ترین حالت قرار دارد. دوام دستگاه و آسانی استفاده از آن نیز از دلایل محبوبیت این مدل می‌باشد. مدل‌های این برند متنوع است و موارد استفاده از آن نیز وسیع و شامل شستشوی خودرو، ساختمان، حیاط و رسوب‌زدایی از انواع سطوح مختلف می‌باشد.