پمپ کارواش برتولینی ایتالیا

استقبال بازارهای جهانی از پمپ کارواش برتولینی ایتالیا

پمپ کارواش برتولینی ایتالیا در صورتی که با پمپ‌های کارواش آشنایی داشته باشید، به طور حتم، این نام که از برند برتولینی ایتالیا است را شنیده‌اید!

برتولینی یک برند تاریخی ایتالیایی است که کیفیت پمپ‌های آن، اثبات شده می‌باشد. این شرکت، در سال ۱۹۱۸ تاسیس و از آن زمان، انواع مختلفی از پمپ کارواش برتولینی ایتالیا از جمله پمپ‌ پیستونی/دیافراگمی و پلانجری را به بازارهای صنعتی عرضه می‌کند. سابقه طولانی این شرکت، نه تنها تضمینی برای کیفیت عالی محصولات فعلی این مجموعه می‌باشد، بلکه به مشتریان صنعتی، این اطمینان را نیز می‌دهد که جهت دسترسی به پمپ‌هایی توسعه‌یافته تر در آینده، می‌توان روی این شرکت حساب باز کرد!

 به گفته مدیریت این مجموعه، عامل اساسی موفقیت تیم برتولینی در بازارهای جهانی، فداکاری، انگیزه قوی و تلاش مستمر اعضا بوده است و این امر نه تنها در توسعه اعتبار شرکت در بازارهای بین المللی، بلکه در ایجاد یک فرهنگ غنی در این شرکت( که مبنایی اساسی برای توسعه در آینده می‌باشد) نیز ، بسیار مهم بوده است.

امروزه، برتولینی مفتخر است که در بین رهبران جهانی، نهادی پیشرو و صاحب نام در تولید و عرضه انواع پمپ های دیافراگمی و پیستونی( با هدف استفاده در زمینه های مختلف) بوده و همواره جهت تحقق نیاز بازارهای صنعتی، در تلاش می‌باشد.

ساختار یک پمپ کارواشی و مزایای استفاده از آن 

به طور کلی، در بسیاری از مکان‌ها، از جمله کارواش‌ها، فرایند شست و شو با استفاده از فشار کم آب، کارساز نمی‌باشد.  پمپ‌های کارواش، راهکاری عالی برای کاربردهایی می‌باشند که در آن به فشار بالا و مداوم نیاز می‌باشد!

 پمپ کارواش که به عنوان پمپ فشار قوی نیز شناخته می شود، دستگاهی با اندازه جمع و جور، امکان جابجایی آسان و  استفاده آسان است که معمولا متشکل از  یک بدنه، شلنگ، نازل های متعدد ، یک اسپری فشار که بدنه شلنگ را به دستگاه متصل می‌کند و ظرفی از مواد شوینده (بسته به دستگاه) می‌باشد.

  مزایای اصلی استفاده از پمپ کارواش را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

  • شست و شوی موتورسیکلت و اتومبیل با سرعت سریع ؛
  • شستن خزه‌های حیاط، دیوار، استخر یا لکه های روی نرده و …
  • نظافت کارخانه ها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی؛
  • استفاده آسان، قیمت مناسب؛
  • جابجایی و نگهداری آسان.

پمپ کارواش برتولینی ایتالیا

کاربرد پمپ برتولینی

پمپ‌های برتولینی از جمله پمپ‌های کارواش پرکاربرد در بازارهای جهانی است که در انواع مختلف پمپ‌های دیافراگمی و پیستونی و همچنین برای کاربردهای مختلف، از جمله کشاورزی و باغبانی  (جهت اسپری مواد حفاظت از گیاهان، آفت‌کش‌ها و محصولات شیمیایی کنترل علف‌های هرز)، مصارف خانگی (سمپاشی و نابودی حشرات در باغ ها، گلخانه ها، باغچه ها  و …) و صنعتی (سیستم های ثابت صنعتی، سیستم های زهکشی و فاضلاب، سیستم های اطفاء حریق، سیستم‌های شستشوی تحت فشار صنعتی و …) به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. لازم به توضیح است که جهت عملکرد صحیح و  استفاده بهتر و طولانی مدت‌تر از پمپ‌های کارواش برتولینی، استفاده از قطعات یدکی، لازم و ضروری است.

نقش تجربه و فناوری در ساخت پمپ کارواش برتولینی ایتالیا

شایان ذکر است که برتولینی، با به کارگیری دانش و متخصصین صنعت، استفاده از افراد واجد شرایط و بهره گیری از جدیدترین پیشرفت‌های حوزه فناوری، توانسته است کیفیت و عملکرد تمام تجهیزات خود را تضمین نماید.  استفاده از ماشین های C.N.C ، انبارهای خودکار، خطوط مونتاژ فوق مدرن در تولید پمپ کارواش برتولینی ایتالیا و غیره، را می‌توان از مهمترین قابلیت‌های فناوری این شرکت دانست.

نمایندگی عرضه و مستقیم پمپ کارواش برتولینی ایتالیا

لازم به توضیح است که این مجموعه به عنوان نمایندگی عرضه و مستقیم پمپ کارواش برتولینی ایتالیا، توانسته است دسترسی مشتریان به بهترین پمپ‌های کارواش ساخته شده در ایتالیا را تسهیل سازد. در نظر داشته باشید که این مرکز علاوه بر تحویل بهترین و با کیفیت ترین  پمپ‌های برتولینی بازار به مشتریان، از نظر قیمتی نیز محصولات خود را با قیمتی مشتری پسندتر! به مشتریان عرضه می‌نماید. چرا که در عرضه مستقیم، تمامی هزینه‌های مربوط به واسطه‌گری محصول، حذف و همین امر به کاهش قیمت تمام شده محصول منجر می‌شود.

لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به پاسخگویی به هر گونه سوالی، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و کلیه نیازهای اطلاعاتی خود را برطرف نمایید. با وجود تمام این مزایا، در خرید از این مرکز تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام از خوش قیمتی و اصل بودن پمپ‌های این مجموعه، فرایند خرید خود، از جمله خرید پمپ کارواش برتولینی ایتالیا را پیگیری نمایید.

پمپ کارواش برتولینی ایتالیا