همه چیز در خصوص پمپ کارواش مناسب مرغداری

اهمیت نظافت کف مرغداری ها:

نظافت و تمیزی کف مرغداری ها باعث حفظ سلامت دام و طیور می شود. همین امر سلامت انسان های مصرف کننده را نیز تضمین می کند. پمپ کارواش مناسب مرغداری یا واترجت، یکی از دستگاه هایی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. طریقه ی استفاده از این دستگاه نیز خیلی راحت می باشد و اپراتور را زیاد خسته نخواهد کرد. به این ترتیب که با اتصال یک شلنگ آب یا دسته ی لانس کارواش به مخزن آب واترجت، می توانید آب را با فشار مناسب به کف مورد نظر خود وارد کنید. هم چنین می توانید برای تمیزی بیشتر از مایع شوینده در مخزن آب استفاده کنید.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • تقسیم بندی انواع پمپ کارواش مناسب مرغداری
  • جمع بندی انواع کارواش ها

    برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تقسیم بندی انواع پمپ کارواش مناسب مرغداری:

واترجت ها از نظر منبع تغذیه به دو دسته ی الکتریکی (برقی) و دیزلی (بنزینی) دسته بندی می شوند. انواع برقی پمپ کارواش مناسب مرغداری مرسوم تر می باشند ولی اگر ساختمان شما به برق دسترسی ندارد؛ می توانید از نمونه های دیزلی (که با بنزین کار می کنند) استفاده کنید. هم چنین اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید از موتورهای برقی برای تامین برق واترجت های برقی خود استفاده کنید.

استفاده از دستگاه های مذکور کمک شایانی به تمیزکاری کف مرغداری ها می کند. این دستگاه جایگزین روش های منسوخ شده ی دستی و سنتی شده است که بسیار زمان بر بودند. خصوصا اگر مساحت مرغداری نیز زیاد بوده، خطاهای انسانی نیز در روش نظافت دستی دخیل شده و عملیات نظافت به درستی صورت نمی گیرد. از این رو بیماری های عفونی میان حیوانات شایع خواهد شد. اما استفاده از این دستگاه ها، سرعت عمل را به شدت افزایش داده و علاوه بر آن کیفیت کار را نیز بالا می برد.

پمپ کارواش مناسب مرغداری    دستگاه های فوق الذکر که در امر نظافت کاربرد دارند؛ در انواع دستی و پرتابل وجود دارند و در مقابل دستگاه هایی از این نوع هستند که برای حملشان باید از وسایل نقلیه استفاده کرد. هر کدام از این دستگاه ها دارای کاربردها، مزایا و معایب خاصی هستند که بنابر کاربری و بودجه ی شما انتخاب می شوند. برای خرید این دستگاه ها می توانید با مشاوران اختصاصی مجموعه ی ما تماس برقرار کنید و بهترین و مناسب ترین دستگاه را خریداری نمایید. امکان خرید اینترنتی و حضوری برای شما عزیزان فراهم شده است.

پمپ کارواش

جمع بندی انواع کارواش ها:

دستگاه های کارواش یا همان واترجت در فشارها و دبی های متفاوتی تولید شده و به فروش می رسند. شما عزیزان می توانید متناسب با نیاز خود در نظافت مکان مورد نظرتان، هر کدام از این دستگاه ها را خریداری کنید. پمپ کارواش در فشارها و دبی های زیر طراحی و تولید شده است: ۱- کارواش ۱۰۰ بار و دبی ۳۰ لیتر ۲- کارواش ۱۰۰ بار و ۷۰ لیتر ۳- کارواش با فشار ۱۵۰ بار و دبی ۱۲۰ لیتر ۴- واترجت صنعتی با فشار ۱۰۰ بار و دبی ۱۱ لیتر ۵- واترجت صنعتی با فشار ۱۵۰ بار و دبی ۱۵ لیتر ۶- کارواش صنعتی ۲۰۰ بار و ۱۵ لیتر ۷- کارواش ۲۵۰ بار فشار و دبی ۱۵ لیتر ۸- فشار ۲۸۰ بار و دبی ۲۳ لیتر ۹- فشار ۵۰۰ بار و دبی ۲۱ لیتر.

نظر پمپ، دستگاه به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

از نظر پمپ، دستگاه به دو دسته ی پمپ های جابجایی مثبت و سانتریفیوژ تقسیم بندی می شوند. پمپ های لجن کش و کف کش خانگی و صنعتی در زمره ی پمپ های سانتریفیوژ می باشند. پمپ های جابجایی مثبت شامل پمپ های دنده ای، پیستونی، دیافراگمی و … هستند. در خصوص قیمت این دستگاه باید بگوییم که هرچه جنس قطعات به کار رفته در آن بهتر و با کیفیت تر باشد؛ قیمت دستگاه نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. به طور مثال کارواش های صنعتی نسبت به مدل های خانگی گران قیمت تر می باشند. استفاده از کارواش های آب گرم در فصل زمستان راهکاری مناسب برای جلوگیری از یخ زدگی آب در مخزن می باشد.

در پایان از همراهی ارزنده ی شما بزرگواران با این مقاله کمال قدردانی را به عمل می آوریم. امیدواریم مطالعه ی این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در خصوص پمپ کارواش مناسب مرغداری در اختیارتان قرار داده باشد.

شاد و پیروز در پناه حضرت حق باشید. ایام به کام