چگونه با تاسیس کارواش ماشین کارآفرینی کنیم؟

نحوه تاسیس کارواش ماشین

تاسیس کارواش ماشین یکی از کسب و کار هایی است که ممکن است بسیاری از افراد را به سوی آن بکشاند. تاسیس کارواش ماشین نیازمند اختصاص بودجه ی مورد نظر، برخورداری از افراد و نیرو های متخصص و با تجربه، آشنا شدن با موانع و مشکلاتی که ممکن است بر سر راه توسعه ی کسب و کار قرار بگیرد و نیز تهیه ی ماشین آلات مورد نیاز است. تاسیس کارواش ماشین مانند راه اندازی بسیاری از کسب و کار های دیگر مستلزم داشتن دورنمای مناسب است.

افرادی که می خواهند نسبت به تاسیس کارواش ماشین اقدام کنند، هر چه بیشتر با فرآیند ها و چالش های پیش روی خود آشنا باشند، بهتر می توانند کسب و کار خود را مدیریت کنند و توسعه ببخشند. میزان درآمد خود را می توانید با داشتن یک دورنمای مناسب از آینده ی کسب و کار خود به صورت تقریبی تعیین نمایید. تاسیس کارواش ماشین علاوه بر کسب درآمد، موجبات کارآفرینی را نیز فراهم خواهد آورد.

با گسترش پیدا کردن شهر ها، افزایش میزان خودرو هایی که در شهر ها مورد استفاده قرار می گیرند و نیز نداشتن زمان کافی به منظور شست و شوی اتومبیل ها به صورت فردی، نیاز است تا تاسیس کارواش ماشین در شهر ها به تعداد کافی صورت گیرد.

مهارت های پیچیده برای تاسیس نیاز نیست

تاسیس کارواش ماشین یکی از کسب و کار هایی است که برای انجام و پیشبرد آن، صاحبان کسب و کار نیازمند برخورداری از مهارت های پیچیده ای نیستند. صاحبان کارواش ماشین به راحتی می توانند از طریق کسب و کار خود به درآمد های مورد نظر دست پیدا کنند.

در ارتباط با تاسیس کارواش ماشین، می بایست روش انجام کار را نیز در نظر داشته باشید. به طور کلی، ابتدا تمام بدنه ی خودرو با ماده های شوینده پوشش داده می شود. مرحله ی بعدی نیز تمیز کردن خودرو با استفاده از فشار آب بالا است. استفاده از فشار آب بالا می تواند در کنار استفاده از ماده های شوینده، خودرو را در زمان مناسب به شما تحویل دهد.

شست و شوی اتومبیل ها نیازمند استفاده از تجهیزات و ماشین آلات به روز است.

شست و شوی اتومبیل ها نیازمند استفاده از تجهیزات و ماشین آلات به روز است.

محل تاسیس کارواش ماشین

به منظور تعیین محل تاسیس کارواش ماشین، بهتر است مواردی را در نظر داشته باشید. در ابتدا می بایست محل مورد نظر را برای تاسیس کارواش ماشین از نظر درب های ورود و خروج مشخص نمایید. در چنین شرایطی است که خودرو بدون بروز مشکلات و با تعیین مسیر مورد نظر وارد کارواش می شود و پس از انجام کار از محیط کارواش خارج خواهد شد.

در صورتی که برای صاحبان کسب و کار امکان پذیر باشد، بهتر است از محیط دارای متراژ بالا و مناسب استفاده کنند. در این صورت است که رفت و آمد خودرو ها در محل تاسیس کارواش ماشین ساده تر خواهد بود.

ابعاد مورد نظر و استاندارد برای هر یک از خودرو هایی که وارد محل تاسیس کارواش ماشین می شوند، ۵ متر در ۵ متر است. به منظور تسریع انجام عملیات شست و شو بهتر است محل شست و شو از محل خشک کردن ماشین ها جدا شود.

لوازم و تجهیزات مورد استفاده

ابتدا می بایست به منظور تاسیس کارواش ماشین تعدادی پمپ کارواش صنعتی تهیه نمایید. به ازای هر یک از ایستگاه هایی که قرار است در محل تاسیس کارواش ماشین تهیه شود، می بایست یک عدد پمپ کارواش صنعتی را به آن اختصاص داد.

تردیدی در این موضوع نیست که می بایست برند، و بهای محصول مورد نظر را بررسی کنید. اما در نظر داشته باشید که ویژگی های فنی در ارتباط با تهیه ی پمپ کارواش صنعتی تعیین کننده هستند.

از مولفه های فنی در ارتباط با تهیه ی پمپ کارواش صنعتی برای تاسیس کارواش ماشین، می توان به فشار، قدرت و دبی موتور اشاره کرد. این بدیهی است که هر چه عدد مربوط به این مولفه ها بالاتر باشد، قدرت دستگاه در راستای تمیز کردن خودرو ها و از بین بردن آلودگی ها بیشتر خواهد بود.

شما می بایست در راستای تکمیل تجهیزات خود در تاسیس کارواش ماشین، از جاروبرقی صنعتی نیز استفاده کنید. استفاده از یک جاروبرقی صنعتی کافی است تا بتوانید دو ایستگاه شست و شوی اتومبیل را با آن پوشش دهید.

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در جاروبرقی صنعتی وجود دارد، این است که می تواند مکش آب را به سادگی انجام دهد.

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در تاسیس کارواش ماشین مورد نیاز است، استفاده از کف ساز های مخصوص این کار است. شما می توانید هر یک از کف ساز ها را برای دو ایستگاه از فضای کارواش خود استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که می بایست از تجهیزات متعددی برای راه اندازی یک کارواش استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که می بایست از تجهیزات متعددی برای راه اندازی یک کارواش استفاده کنید.

استفاده از کف ساز مستلزم تامین فشار کافی است که این فشار عموما توسط پمپ های باد تامین می شود.

از دیگر تجهیزاتی که در تاسیس کارواش ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نازل زیر شویی
  • شست و شو دهنده ی صندلی
  • پمپ باد
  • ماده های شوینده
  • سطل های زباله با ظرفیت های مناسب
  • مخازن آب