چگونه یک کارواش صنعتی بخریم؟

نحوه خرید کارواش صنعتی

در راستای خرید کارواش صنعتی می بایست با ویژگی های آن آشنا شد. در نظر گرفتن این نکته ضروری است که شما می بایست از امکانات و فناوری های موجود در این زمینه متناسب با ظرفیت های موجود خود استفاده کنید.

این دستگاه یکی از ماشین آلاتی است که با استفاده از اصول به کار رفته در آن می توان آلاینده هایی را که روی تجهیزات و ماشین آلات دیگر نشسته است، پاک نمود و از بین برد. از این دستگاه برای مقاصد و اهداف گوناگون استفاده می شود.

یکی از مزیت ها و قابلیت های اصلی که پس از خرید این دستگاه مشاهده خواهید کرد، فشار قابل توجه آب است. این فشار بالای آب است که می تواند موجبات پاک کردن و زدودن آلاینده ها از سطوح را فراهم آورد.

خرید انواع کارواش صنعتی

خرید دستگاه دارای انواع گوناگون است. از این دستگاه در انجام کار های گوناگونی از قبیل زدودن رنگ، لایه بری، تخریب و از بین بردن آلاینده ها، لکه بری و دیگر موارد استفاده می شود.

از بخش های اساسی که در طراحی و ساخت این دستگاه به کار رفته است، می توان به موتور، واترجت و پمپ فشار قوی اشاره کرد. نحوه انجام کار این دستگاه به این صورت است که در زمان به کار گیری، پمپ سرعت پاشش آب را فزونی می بخشد.

به عبارت دقیق تر می توان گفت که ابتدا آب از یک منبع معین وارد این دستگاه می شود؛ سپس، دستگاه کارواش صنعتی با استفاده از سازوکاری که در خود دارد، از پمپ در راستای رسیدن فشار آب به میزان مورد نظر و مطلوب بهره می گیرد.

استفاده از دستگاه های کارواش صنعتی می تواند باعث تسریع و تسهیل انجام کار شما شود.

استفاده از دستگاه های کارواش صنعتی می تواند باعث تسریع و تسهیل انجام کار شما شود.

یکی از شرط های مهم برای خرید این دستگاه این است که تجهیزات به کار رفته در ساخت آن به قدری مرغوب و با کیفیت باشند که در اثر افزایش فشار آب و یا در اثر مواجهه با آلودگی ها و آلاینده ها دچار آسیب نشوند.

کاربرد ها

از کاربرد های متعدد این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام نظافت انواع ماشین آلات سنگین و سبک
  • شست و شو و نظافت انواع سالن ها
  • شست و شوی تاسیسات شهری و فاضلابی
  • شست و شوی نما های به کار رفته در سازه ها
  • شست و شوی معابر و جداول در خیابان ها
  • شست و شوی انواع دستگاه ها و تجهیزات
  • شست و شوی قطعات و تجهیزاتی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد

انواع دستگاه های کارواش صنعتی

بر اساس معیار های گوناگون می توان دسته بندی های گوناگونی را برای انواع این دستگاه ارائه کرد. یکی از معیار های دسته بندی دستگاه های مورد نظر، منبع تغذیه ای است که برای آن ها مورد استفاده واقع می شود.

دستگاه کارواش صنعتی از نوع برقی

این نوع از این دستگاه به منظور انجام کار از انرژی الکتریکی استفاده می کند. قاعدتا موتور به کار رفته در این نوع از این دستگاه نیز الکتریکی است. از این نوع از دستگاه کارواش صنعتی در مصرف های مقیاس کوچک، مانند مصرف های خانگی و نیمه صنعتی بهره گرفته می شود.

بهره گیری از دستگاه های کارواش صنعتی می تواند رضایت مندی مشتریان شما را به همراه داشته باشد.

بهره گیری از دستگاه های کارواش صنعتی می تواند رضایت مندی مشتریان شما را به همراه داشته باشد.

دستگاه کارواش صنعتی از نوع بنزینی

کارواش صنعتی از نوع بنزینی نیز یکی دیگر از انواع دستگاه های کارواش صنعتی است. به منظور نظافت و زدودن آلاینده ها از ماشین آلات سنگین و مصارف صنعتی و نیمه صنعتی، از این نوع از این دستگاه بهره گرفته می شود. در نظر داشته باشید که میان دستگاه های کارواش صنعتی از نوع بنزینی و برقی، تفاوتی از نظر میزان بازده و عملکرد وجود ندارد.

یکی از بزرگ ترین عیب های استفاده از دستگاه کارواش صنعتی از نوع بنزینی، آلودگی صوتی بیش از حد آن است. به این منظور، می بایست از این نوع از دستگاه ها در محیطی استفاده شود که بسته نباشد.

در دسته بندی دیگر دستگاه های کارواش صنعتی، معیار مورد نظر میزان فشاری است که دستگاه می تواند برای پاشش آب تامین کند. برخی از دستگاه های موجود، فشار کمی را می توانند برای آب تامین کنند. در صورتی که برخی از دیگر دستگاه ها آب را با فشار بسیار بالا مورد استفاده قرار می دهند.

از دستگاه های کارواش صنعتی دارای فشار بالا در موقعیت هایی استفاده می شود که افراد بخواهند لکه های سخت را از بین ببرند. منبع تغذیه ی این نوع از دستگاه کارواش صنعتی، گازوئیل است.

در مقابل، از دستگاه های کارواش صنعتی دارای فشار کم در محیط های عمومی و برای نظافت تجهیزاتی از قبیل خودرو ها، دیوار ها، میز ها، درب ها و صندلی ها استفاده می شود.