همه چیز در خصوص کارواش صنعتی مناسب مرغداری

نظافت مرغداری ها و سلامت دام و طیور:

نظافت و تمیزکاری کف مرغداری ها باید زود به زود انجام شود. این امر در مرغداری های بزرگ می تواند بسیار زمان بر باشد . لذا بهره گیری از کارواش صنعتی مناسب مرغداری به شدت پیشنهاد می شود. هم چنین استفاده از این دستگاه ها که به نام واترجت نیز شناخته می شوند؛ می تواند در صرفه جویی آب نیز موثر باشد. چرا که شستشوی دستی به آب زیادی نیاز دارد . ضمن این که با استفاده از این دستگاه می توان سرعت و کیفیت را در تمیزکاری به حد اعلای خود رساند. نظافت مرغداری ها و دامداری ها اهمیت ویژه ای دارد که بر کسی پوشیده نیست . با حفظ نظافت این مراکز می توان سلامت دام ها و پرندگان را تضمین کرد. در همین راستا انسان نیز با مصرف گوشت این حیوانات دچار بیماری نخواهد شد.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • نحوه ی عملکرد کارواش صنعتی مناسب مرغداری
  • کارواش های صنعتی بنزینی و برقی

    برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

نحوه ی عملکرد کارواش صنعتی مناسب مرغداری:

کارواش صنعتی مناسب مرغداری با پمپ های فشار قوی، آب را با فشار روی سطوح مورد نظر پاشش می کند . حال دستگاه های مختلف با فشارهای متفاوتی تولید و در بازار عرضه شده اند. این دستگاه ها هر کدام بنا بر رفع نیازی خاص تولید شده اند که شما عزیزان می توانید متناسب با نیاز خود آن ها را خریداری کنید. دبی یا همان میزان جریان خروجی آب در هر دقیقه نیز در این دستگاه ها متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که متریال و مواد استفاده شده در ساخت این دستگاه باید همگی کاملا در برابر فشارهای بالای آب و آلایندگی ها مقاوم باشند. کیفیت و مرغوبیت مواد استفاده شده در ساخت دستگاه های مزبور باعث افزایش قیمت این دستگاه می شود. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات تخصصی تر در خصوص دستگاه های فوق الذکر با کارشناسان با تجربه ی ما تماس بگیرید.

واترجت صنعتی و خانگی

با استفاده از مواد شوینده در مخزن آب کارواش می توان سلامت دام و طیور را بهتر و بیشتر تامین کرد. هم چنین باید بگوییم که از این کارواش ها علاوه بر تمیزکاری و نظافت مرغداری ها، در دامداری ها، گاوداری ها، پانسیون های پرورش اسب و … نیز استفاده می شود . برندهای ایرانی و خارجی کارواش های مذکور در بازار قابل سفارش و خرید می باشند .

کارواش های صنعتی بنزینی و برقی:

کارواش صنعتی مناسب مرغداری در دو نوع بنزینی یا دیزلی و برقی  در بازار توزیع شده اند. کارواش های برقی که مسلما با برق کار می کنند. در صورتی که مکان مورد نظر شما به برق دسترسی نداشته باشد باید از کارواش های بنزینی استفاده کنید . کارواش های بنزینی نیز در اندازه های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. این مدل از کارواش ها ، سر و صدای زیادی دارند. لذا استفاده از آن ها در محیط بسته توصیه نمی شود. لازم به ذکر است که بازده و عملکرد هر دو مدل بنزینی و برقی مشابه هم می باشند و هیچ کدام برتری ای نسبت به دیگری ندارند .

کار کردن با دستگاه های توضیح داده شده بسیار ساده و راحت می باشد . آب با فشار بالا وارد لانس های کارواش شده و روی سطح مورد نظر پاشیده می شود. با تمیزکاری مداوم و اصولی مراکز نگهداری حیوانات، بیماری های عفونی میان حیوانات همه گیر نخواهد شد و سلامت آن ها و در نتیجه سلامت انسان های در ارتباط با آن ها، تضمین خواهد شد.

سفارش و خرید واترجت های خانگی و صنعتی:

برای سفارش و خرید واترجت های صنعتی و خانگی می توانید به انتهای این صفحه مراجعه کنید. امکان خرید اینترنتی برای شما عزیزان  فراهم شده است . هم چنین می توانید به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید. در هر دو صورت کارشناسان با تجربه ی ما آماده ی ارائه مشاوره رایگان به شما می باشند.

در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان بی نهایت سپاس گزاریم . امیدواریم توانسته باشید اطلاعات مفیدی را در خصوص کارواش صنعتی مناسب مرغداری به دست آورده باشید .

شاد و پیروز در پناه حضرت حق باشید. ایام به کام