کارواش سیار

چند نکته دانستنی در مورد کارواش سیار

احتمال زیادی دارد که در مورد کارواش سیار چیزهایی شنیده باشید و اطلاعاتی در مورد کارایی این وسیله داشته باشید. در واقع می‌توان از روی اسم این وسیله به کارایی که دارد پی برد. اما بد نیست اطلاعاتی بیشتری در مورد کارکردهای آن به عنوان یک وسیله‌ی نظافت و شستشوی سطوح بدانید. نکته‌ی جالب دیگر استفاده از این وسیله به عنوان یک منبع درآمد برای کسانی است که به دنبال یک شغل سیار هستند. پس اگر دوست دارید اطلاعاتی در مورد انواع کارواش سیار و کاربردهای آن داشته باشید تا پایان این مقاله کوتاه ما را همراهی فرمایید.

کارواش سیار وسیله‌ا‌ی برای شستشوی سطوح

کارایی کارواش سیار چیست و چه اهمیتی دارد

اگر خلاصه بگوییم تمامی کارواش‌های سیار یک کارکرد کلی دارند و آن دریافت جریان آب معمولی و تبدیل آن به جریانی آب پر فشار با سرعت بالا می‌باشد. در واقع تجهیز این دستگاه به یک پمپ جابه جایی مثبت مهم ترین بخش آن می‌باشد که وظیفه‌ی آن ایجاد جریان آب قوی می‌باشد. دلیل اهمیت فشار قوی آب و کارکرد آن در این دستگاه، نظافت سطوح آلوده به بهترین شکل ممکن یعنی از طریق شکسته شدن پیوندهای شیمیایی و بین مولکولی در بین ذرات آلاینده می‌باشد. به این صورت که سطوح آلوده سست شده و آلودگی‌ها از سطح جدا می‌شوند.

دو ویژگی مهم در سنجش میزان قدرت و توانایی کارواش

دو ویژگی اساسی که مشخص کننده‌ی کارایی بالا و قدرت دستگاه‌های کارواش در از بین بردن آلودگی‌ها هستند میزان فشار آب و نرخ جریان آب می‌باشد. این دو ویژگی در مدل‌های مختلف کارواش سیار چه خانگی و چه صنعتی و تجاری متفاوت است. و بهترین نوع کارواش مدلی است که بتواند آب را با فشار و قدرت بیشتری خارج کند همچنین نرخ جریان یعنی بیشتر موجب تسریع در عمل شستشو خواهد شد.

رده بندی دستگاه‌های واترجت یا کارواش سیار

دو دسته‌ی اصلی از کارواش یا واتر جت وجود دارد. واترجت‌های آب سرد و آب گرم. بیشتر کارواش‌های صنعتی از نوع آب گرم هستند که مجهز به سیستم گرمکن می‌باشند. به دلیل اینکه ممکن است آب با حرارت بالا به دستگاه آسیب برساند و عمر مفید آن را کم کند در واترجت‌های آب گرم سیستم گرمکن بعد از پمپ قرار می‌گیرد. همچنین گرمکن‌ها ممکن است یا از نوع دیزلی باشند یا از نوع الکتریکی. اما دسته‌ی سومی از واترجت‌ها هستند که به آنها واترجت صنعتی بخار گفته می‌شود. در این واتر جت نیز برای نظافت سطوح و از بین بردن آلودگی از سیستم آب گرم استفاده می‌شود. تنها تفاوتی که کارواش سیار نوع بخار با نوع آب گرم دارد در میزان قدرت خروجی آب است که آن را به صورت بخار خارج می‌کند و از بخار برای از بین بردن آلودگی‌ها استفاده می‌کند.

خرید اینترنتی پمپ کارواش صنعتی

مزایای استفاده از کارواش سیار در نظافت

کارواش‌های سیار در واقع نقش ویژه‌ای در کاهش مصرف انرژی و هزینه‌ها و همچنین افزایش کیفیت نظافت دارند.

اما مهم‌ترین کارایی استفاده از دستگاه‌های تجهیزات کارواش سیار همان افزایش کیفیت شستشو و نظافت می‌باشد. در واقع در شستشو با روش سنتی یعنی استفاده از شلنگ و روش‌های مشابه هرگز نمی‌توان آلودگی را آنگونه از بین برد که در شستشو با کارواش‌ سیّار امکان پذیر است.

خرید اینترنتی پمپ کارواش صنعتی

اگر قصد خرید اینترنتی پمپ کارواش صنعتی را دارید بهتر است بدانید برندهای مختلفی از این واترجت ها در اینترنت وجود دارد که با طراحی‌های ظاهری متفاوتی تولید شده‌اند. آنچه مهم است کارایی این دستگاه است. بهتر است برندهای مختلف را بررسی کرده و بسته به صلاحدید خود نوع مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

یکی از انواع کارواش سیار موجود در بازار پمپ کارواش است.  پمپاک یک شرکت با سابقه در زمینه‌ی واردات تجهیزات صنعتی و خانگی از ایتالیا می‌باشد. پمپاک همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را از نظر کارایی، طول عمر، سهولت در کاربرد و با کمترین میزان مصرف انرژی وارد کشور نماید. یکی از محصولات وارداتی این شرکت  پمپ کارواش است که در ادامه به معرفی این کارواش سیار کارا و با کیفیت خواهیم پرداخت.۰پمپ کارواش کوچک پمپاک ایتالیا

معرفی کارواش سیار پمپاک

واترجت یا کارواش سیار پمپاک ساخت ایتالیا می‌باشد این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و از لحاظ اینکه میزان مصرف آب بسیار کمی دارد و هزینه‌ی نگهداری آن پایین است بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. یکی از نکات قابل توجه در پمپ کارواش پمپاک قابلیت حمل و نگهداری آسان این دستگاه به دلیل اندازه‌ی کوچک آن می‌باشد. طرز استفاده از آن  به دلیل مجهز بودن به سیستم TTS بسیار راحت و آسان است. تنها با فشار دادن تفنگی دستگاه شروع به کار می‌کند و جهت توقف کار دستگاه کافی است تفنگی را رها کنید. قدرت موتور این دستگاه ۲۱۰۰ وات است و قدرت جریان آب یا همان (دبی) در این دستگاه ۴۵۰ لیتر بر ساعت می‌باشد.

جنس بدنه مقاوم و از فولاد ضد زنگ است. و دارای سه پیستون، شیلنگ فشار قوی ۵ متری، نازل دو حالته و مخزن شامپو می‌باشد.

شیوه‌ی راه اندازی کارواش سیار پمپاک، طرز استفاده از آن و همچنین موارد ایمنی در هنگام استفاده در دفترچه راهنمای همراه دستگاه به طور کامل توضیح داده شده است.

این دستگاه در حالت استفاده به صورت ایستاده می‌‌باشد و دقت داشته باشید که هرگز قبل از اطمینان از خاموش بودن دستگاه کابل دستگاه را به پریز وصل نکنید.