دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

فروش انواع دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز – نمایندگی فروش انواع دیزل ژنراتور ایرانی – قیمت موتور پرکینز چهار سیلندر – قیمت دیزل ژنراتور تبریز ۶۰ کاوا – لیست قیمت دیزل ژنراتور موتورسازان – قیمت پرکینز موتورسازان تبریز

در این متن به معرفی دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز، ویژگی ها، مزایا و نحوه کار این دستگاه پرداختیم. دیزل ژنراتور ایرانی یا پرکینز ایرانی

بازرگانی آب نیرو

در حال بارگذاری پخش کننده...

معرفی ویژگی های دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

دیزل ژنراتورها ماشین های پر مصرف و کاربردی هستند که به وسیله سوخت دیزلی برق تولید میکنند. این ماشین های صنعتی از ترکیب یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزلی به هدف تولید الکتریسیته ساخته میشوند. دیزل ژنراتورها در واقع مقداری از انرژی شیمیایی که در سوخت دیزلی وجود دارد را به انرژی مکانیکی تبدیل کرده و در نهایت تولید برق میکند.

دیزل ژنراتورها دهه هاست که به عنوان یک منبع اصلی برای برق اضطراری نیز در صنایع و مکان های مختلف استفاده میشوند. از این دستگاه ها می توانیم برای تامین برق ثابت و ضروری در مواقع قطع شدن شبکه برق یا در مکان های دور افتاده که نیاز به منبع پایدار برق است، استفاده کنیم.

این ماشین های صنعتی که با موتور های دیزلی کار میکنند، در بخش های مختلفی از جمله مسکونی، تجاری، صنعتی و حتی تاسیسات حیاتی مانند بیمارستان ها و مراکز داده کاربرد دارند.

در ادامه این متن می خواهیم با یکی از بهترین تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران یعنی دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز آشنا شویم. همچنین ویژگی ها و نحوه کار این دستگاه های پر کاربرد را بررسی خواهیم کرد.

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز
دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

 

لیست قیمت دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

مدل دیزل ژنراتور3.1524.236۴.۲۴۴MN۴.۲۴۴TG14.406.60۶.۶۰TGE۶.۶۰TAGE
مدل ژنراتورSLG184GSLG184JSLG 224DSLG224ESLG224GSLG224FSLG274CSLG274C
توان اضطراری۳۳ کاوا۴۴ کاوا۵۰ کاوا۶۰ کاوا۸۵ کاوا۸۰ کاوا۱۱۰ کاوا۱۵۵ کاوا
توان دائم۳۱.۵ کاوا۴۲ کاوا۴۵ کاوا۵۰ کاوا۸۰ کاوا۷۰ کاوا۱۰۰ کاوا۱۴۰ کاوا
تعداد سیلندرها34444666
آرایش سیلندرهاخطیخطیخطی
سیستم خنک کنندهسرد سازی با آبسرد سازی با آبسرد سازی با آب
سیستم تنفستنفس طبیعیتنفس طبیعیطبیعیطبیعیطبیعیطبیعیطبیعیطبیعی
میزان مصرف سوخت ۵۰ درصد۲.۸ لیتر۵.۳ لیتر۶.۱ لیتر۴.۴ لیتر۸.۲ لیتر۸.۲ لیتر۹.۵ لیتر۹.۵ لیتر
میزان مصرف سوخت ۷۵ درصد۳.۸ لیتر۷ لیتر۸.۳ لیتر۶.۶ لیتر۱۱.۵ لیتر۱۱.۵ لیتر۱۱ لیتر۱۱ لیتر
میزان مصرف سوخت ۱۰۰ درصد۴.۹ لیتر۱۰.۲ لیتر۱۱ لیتر۹.۵ لیتر۱۵.۱ لیتر۱۴.۵ لیتر۱۹.۵ لیتر۱۹.۵ لیتر
کلاس بندی عایقHHHHHHHH
حجم خنک کنندگی۱۱ لیتر۱۶ لیتر۱۶ لیتر۱۶ لیتر۲۷ لیتر۲۷ لیتر۲۹ لیتر۲۹ لیتر
حجم روغن۶ لیتر۶ لیتر۱۲ لیتر۷.۵ لیتر۸ لیتر۱۷ لیتر۲۰ لیتر۲۰ لیتر
فرکانس۵۰ هرتز۳.۸۶۱ لیتر۳.۸۶۱ لیتر۴.۰۷ لیتر۴ لیتر۵.۹۸۵ لیتر5.985۶.۹ لیتر
ولتاژ۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۵۰ هرتز۵۰ هرتز۵۰ هرتز۵۰ هرتز۵۰ هرتز۵۰ هرتز۵۰ هرتز
حداکثر تعداد دور۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۲۳۰ / ۴۰۰ ولت۲۳۰ / ۴۰۰ ولت
ضریب قدرت0.8۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۲۵۰ دور در دقیقه۲۲۵۰ دور در دقیقه
ساعت کار استاندارد۸ ساعت0.80.80.580.80.80.80.8
ظرفیت مخزن سوخت۵۰ لیتر۸ ساعت۸ ساعت۸ ساعت۸ ساعت۸ ساعت۸ ساعت۸ ساعت
حجم موتور دیزل۲.۵ لیتر۵۰ لیتر۲۱۰ لیتر۲۲۰ لیتر۱۵۰ لیتر۲۳۰ لیتر۲۳۰ لیتر۲۳۰ لیتر
سایز دیزل ژنراتور۳۱.۵۸ کاوا۴۰ کاوا۵۰ کاوا۵۰ کاوا۸۵ کاوا۷۲.۵ کاوا110 کاوا۱۴۰ کاوا
تعداد بلبرینگتک بلبرینگ (صفحه ای)تک بلبرینگ (صفحه ای)دو سر بلبرینگ صفحه ایتک بلبرینگ صفحه ایتک بلبرینگ (صفحه ای)تک بلبرینگ صفحه ایتک بلبرینگ صفحه ایتک بلبرینگ صفحه ای
ابعاد با کانوپی(۱۴۰*۶۵*۱۲۰) سانتیمتر(۲۳۰*۱۰۰*۱۶۰) سانتیمتر(۲۳۰*۱۰۰*۱۶۰) سانتیمتر(۲۳۰*۱۰۰*۱۶۰) سانتیمتر(۲۳۰*۱۰۰*۱۶۰) سانتیمتر(۲۷۰*۱۰۰*۱۷۰) سانتیمتر(۲۷۰*۱۰۰*۱۷۰) سانتیمتر(۲۷۰*۱۰۰*۱۷۰) سانتیمتر
ابعاد بدون کانوپی(۱۲۵*۵۵*۱۱۰) سانتیمتر(۱۸۰*۷۵*۱۴۰) سانتیمتر(۱۸۰*۷۵*۱۴۰) سانتیمتر(۱۸۰*۷۵*۱۴۰) سانتیمتر(۱۸۰*۷۵*۱۴۰) سانتیمتر(۲۱۰*۸۰*۱۵۰) سانتیمتر(۲۱۰*۸۰*۱۵۰) سانتیمتر(۲۱۰*۸۰*۱۵۰) سانتیمتر
وزن بدون کانوپی۵۵۰ کیلوگرم۷۵۰ کیلوگرم۹۰۰ کیلوگرم۹۰۰ کیلوگرم۱۲۵۰ کیلوگرم۱۳۰۰ کیلوگرم۱۴۵۰ کیلوگرم۱۴۵۰ کیلوگرم
وزن با کانوپی۶۸۰ کیلوگرم۸۹۰ کیلوگرم۱۰۰۰ کیلوگرم۱۰۰۰ کیلوگرم۱۴۰۰ کیلوگرم۱۵۰۰ کیلوگرم۱۶۵۰ کیلوگرم۱۶۵۰ کیلوگرم
جدول مشخصات فنی و لیست قیمت دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

 

معرفی دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز که معمولا به نام ژنست نیز شناخته میشود، از ترکیب شدن یک ژنراتور یا همان دینام و یک موتور دیزلی ساخته میشود.

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز یک تولید خاص و منحصر به فرد از کمپانی موتور سازان تبریز میباشد. این کمپانی موتورسازی با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا امروز این ماشین صنعتی پر کاربرد را به بازار عرضه کرده است. از روزهای ابتدایی رونمایی این محصول بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. یکی از دلایل توجه به دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز موتور احتراق تراکمی دیزل بوده است. در برخی از مدل ها امکان استفاده از همه مدل سوخت مایع یا گاز طراحی شده که میتوان گفت از ویژگی های بارز این دستگاه میباشد.

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز معمولا در مناطق روستایی و خارج از شهر که به شبکه برق متصل نیستند کاربرد دارد. همچنین میتوان از این دستگاه ها به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت از کار افتادن شبکه برق برای سازمان ها و صنایع خاص مانند بیمارستان، مراکز داده و… استفاده کرد.

امروز کشاورزان زیادی برای تامین برق مورد نیاز زمین های کشاورزی شان از دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز استفاده میکنند. باید به این نکته اشاره کنیم که برای کاربرد های پیچیده تری مانند پیک کردن، پشتیبانی از شبکه برق و حتی صادرات نیرو می توان از این دستگاه های صنعتی بهره برد.

به صورت کلی دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اجزایی مانند موتور دیزل، ژنراتور برق، پایه، سایبان؛ تضعیف کننده صدا، سیستم های کنترل برق، قطع کننده مدار و… همه این اجزا در کنار هم سیستم تولید انرژی را تشکیل میدهند.

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

 

نحوه کار دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز ترکیبی از یک موتور دیزلی و یک دینام برای تولید انرژی الکتریکی است. موتور احتراق تراکمی دیزل معمولا برای کار با سوخت دیزلی طراحی میشود. اگرچه که برخی از مدل های دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز با سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی نیز کار میکنند و سازگار هستند.

درباره نحوه کار دیزل ژنراتور باید بگوییم، هوا به داخل ژنراتور دمیده میشود تا زمانی که کاملا فشرده شود. از طرفی سوخت دیزل به داخل محفظه تزریق میشود. با ترکیب این دو ماده اولیه یعنی هوا و سوخت، تراکم باعث احتراق سوخت شده و در نتیجه موتور ژنراتور به حرکت در می آید. ژنراتور شروع به تولید انرژی الکتریکی می کند و متعاقبا تجهیزاتی که به موتور برق یا همان دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز متصل هستند، روشن میشوند.

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز بر اساس بار الکتریکی که برای تامین آن در نظر گرفته شده، انتخاب میشود. به این معنی که هرچه کاری که از دیزل ژنراتور انتظار داریم، بیشتر باشد، ابعاد و ظرفیت موتور باید بالاتر باشد. بار الکتریکی مورد نیاز بر اساس کیلو ولت آمپر اندازه گیری و محاسبه میشود.

برای انتخاب دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز باید موارد زیر را به خوبی در نظر بگیرید:

  • وظیفه مورد انتظار از دستگاه به طور مثال: برق اضطراری، برق اولیه یا مداوم.
  • شرایط محیطی.
  • ارتفاع قرارگیری تجهیزات.
  • دمای محیط و شرایط جوی.
  • قوانین و مقررات درباره انتشار گاز های خروجی و پسماند های دیزل ژنراتور.

 

کاربرد دیزل ژنراتور
کاربرد دیزل ژنراتور

موارد مصرف دیزل ژنراتور

معمولا دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز در مکانهایی استفاده میشود که سیستم برق باید به صورت مداوم، بدون وقفه و نقص کار کند. از این دستگاه ها معمولا در بیمارستان ها، فرودگاه ها، و صنایع و ارگانیزیشن های خاص که برق نباید در آنها قطع شود استفاده میکنند.

همچنین برخی از سایت های ساختمانی از دیزل ژنراتور ها به عنوان منبع تامین کننده انرژی ابزارها و دستگاه های کاربردی برای زمانی که دسترسی به شبکه های برق امکان پذیر نباشد، بهره میبرند.

با اینکه دیزل سوخت گران قیمت تری نسبت به بنزین می باشد، همچنان دیزل ژنراتورها دستگاه های محبوب تر و مفید تری نسبت به دستگاه هایی هستند که با سوخت بنزینی کار میکنند. با توجه به مزایایی که دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز دارد، امروزه بسیاری از کاربران و ساختمان ساز ها این دستگاه را به عنوان سیستم پشتیبان برقی شان انتخاب کرده اند.

باید به این نکته اشاره کنیم که اگر از دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز به عنوان یک تامین کننده اصلی برق در محیط استفاده میکنید، این دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری اصولی و مداوم دارد تا بتواند کارایی و طول عمر بالایی داشته باشد. همچنین به دلیل مصرف بالای سوخت باید همیشه اطمینان حاصل کنید که ذخیره سوخت متناسب با عملکرد دستگاه را در محل نگهداری کنید.

حال که به صورت کلی با دیزل ژنراتور ها آشنا شدیم، در ادامه می خواهیم به پیچیدگی های این دستگاه ها بپردازیم. اصول کار، اجزا، کاربردها و مزایا و معایب و همچنین ملاحظات زیست محیطی آنها را بررسی خواهیم کرد.

اصول کار دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز از ترکیب یک موتور مجهز به سوخت دیزلی و یک منبع احتراق مانند دینام تشکیل شده است. پروسه تبدیل سوخت دیزلی به جریان الکتریسیته چند مرحله کلیدی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

 

کارکرد موتور دیزل

موتور دیزلی به دلیل طول عمر بالا و کارایی مطلوبی که دارد در میان دستگاه های صنعتی بسیار محبوب و مشهور است. این موتور بر اساس احتراق داخلی کار میکند. در ابتدای امر هوا به داخل محفظه احتراق موتور کشیده میشود، در محفظه و توسط نیروی بالا فشرده شده و سپس سوخت دیزل داخل آن تزریق خواهد شد. گرمایی که از فشرده شدن هوا ایجاد میشود، باعث مشتعل شدن سوخت و انبساط سریع آن میشود. این انبساط باعث حرکت پیستون به سمت پایین شده و میل لنگ موتور را میچرخاند. از همین رو حرکت خطی به حرکت چرخشی تبدیل میشود.

کارکرد ژنراتور

در مرحله بعد کارکرد دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز، انرژی مکانیکی که توسط موتور دیزلی تولید میشود به روتر ژنراتور برمیگردد. این ژنراتور توسط سیم پیچی های گسترده احاطه شده است. در حالی که روتور ژنراتور از طریق القای الکترومغناطیسی میچرخد، باعث ایجاد میدان مغناطیسی در سیم پیچی ها شده و در نهایت جریان برق متناوب یا همان AC تولید میشود.

تنظیم ولتاژ

برق متناوب تولید شده توسط دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز نیاز به تنظیم دقیق دارد. این تنظیم باعث میشود که ولتاژ برق تولیدی در محدوده مجاز خود بماند. این کار توسط تنظیم کننده های ولتاژ و کنترل کننده های سیستم انجام میشود. این کنترلر ها سرعت و سطح تحریک ژنراتور را کنترل میکند.

 

  اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور
اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور

اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور

  • موتور دیزل: موتور دیزل در دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز نقش منبع گرما و احتراق را دارد. وظیفه این قسمت در واقع تبدیل سوخت دیزلی به انرژی مکانیکی است.
  • دینام یا ژنراتور: دینام یا ژنراتور در واقع از دو عضو روتور و استاتور تشکیل میشود. وظیفه این قسمت تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است.
  • تنظیم کننده ولتاژ: وظیفه تنظیم کننده ولتاژ در دیزل ژنراتور ها حفظ ولتاژ ثابت خروجی است. این قسمت با تنظیم تحریکات ژنراتور و سرعت مکانیکی دستگاه، ولتاژ خروجی را در حد مجاز ثابت نگه میدارد.
  • سیستم خنک کننده: دیزل ژنراتورها معمولا حرارت بسیار بالایی را به دلیل فعالیت های سوختی و مکانیکی شان تولید میکنند. این گرما میتواند به تجهیزات داخلی دستگاه آسیب برساند. از همین رو به سیستم خنک کننده نیاز دارد. سیستم خنک کننده میتواند بر پایه هوا یا مایعات کار کند و در واقع وظیفه اصلی آن جلوگیری از داغ شدن موتور سازان تبریز است.
  • سیستم سوخت رسانی: سیستم سوخت رسانی در دیزل ژنراتور از اجزای مختلف مانند: تانکر سوخت، پمپ سوخت و تزریق کننده هایی که وظیفه تزریق سوخت به موتور را دارند، تشکیل شده است.
  • سیستم اگزوز: دیزل ژنراتور در حین فعالیت گاز های اضافی را خارج میکند. خروج این گاز ها نیاز به یک سیستم اگزوز خوب دارد. این سیستم در واقع به صورت اصولی، دقیق و امن این گاز ها را از ژنراتور خارج میکند.
  • صفحه کنترل: صفحه کنترل روی دستگاه از اجزای مختلفی برای کنترل کردن عملکرد دیزل ژنراتور طراحی شده است. دکمه هایی مانند روشن، خاموش و مانیتور کردن عملکرد ژنراتور روی این صفحه وجود دارد.
  • باتری و موتور شروع کننده: باتری نیاز اولیه برای روشن شدن موتور دیزلی را فراهم میکند. همچنین موتور استارت تا زمانی که موتور اصلی بتواند خودش را روشن نگه دارد، تکان میدهد.

 

کاربرد های دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز به دلیل قابلیت های فراوان و قابل اطمینان بودن توانایی هایش، در صنایع و مصارف گوناگونی استفاده میشود. در ادامه به برخی از مهمترین کاربرد های آن اشاره خواهیم کرد:

  • منبع برق اضطراری: سازمان ها و ارگان های حساس مانند بیمارستان ها، دیتا سنتر ها و مراکز مبارزه با شرایط بحرانی، نیاز به کارکرد بدون وقفه برق دارند. این مراکز برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد بی نقص جریان الکتریکی مرکز، از دیزل ژنراتور ها به عنوان منبع اضطراری استفاده میکنند.
  • مکان های دور افتاده: دیزل ژنراتور ها بهترین گزینه برای مکان های دور افتاده و خارج از شهر هستند که دسترسی مناسبی به منابع برقی ندارند. مکان هایی مانند سایت های ساخت و ساز، معادن، زمین های کشاورزی یا حتی مناطق مسکونی خارج از شهر و دور افتاده.
  • مدیریت بار برق: در مکان هایی که به جریان های قوی برقی در فواصل زمانی خاص هستند، دیزل ژنراتور میتواند به عنوان یک منبع پشتیبان در مواقع افت فشار عملکرد خوبی داشته باشد.
  • مخابرات: برج های مخابراتی، ایستگاه های رله ارتباطی و سیستم های ارتباطی از راه دور از دیزل ژنراتور ها برای اطمینان از اتصال مداوم جریان برق استفاده میکنند.
  • سیستم های صنعتی و تجاری: کارخانه های تولیدی، مراکز خرید و سایر شرکت های بزرگ، از موتور سازان تبریز برای تضمین عملکرد دائمی خود استفاده میکنند. این دستگاه ها تلفات تولید این کمپانی ها را حفظ کرده و در هنگام قطع برق از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

 

 

دیزل ژنراتور ایرانی موتور سازان تبریز
دیزل ژنراتور ایرانی موتور سازان تبریز

مزایای دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

دیزل ژنراتور ها را میتوان به عنوان منبع اصلی یا اضطراری در مواقعی که دسترسی به برق قطع میشود، استفاده کرد. این موتور ها توسط کمپانی موتور سازان تبریز در انواع سایز ها و امکانات و ظرفیت ها تولید و به بازار عرضه میشوند. از همین رو زمانی که سازمان ها، شرکت ها و ساکنین مناطق محروم به برق نیاز دارند، یک دیزل ژنراتور توانایی ایجاد جریان های مداوم برق، تنظیم نوسانات و تامین برق ضروری را متناسب با هر کاربردی فراهم میکند.

باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت نگهداری صحیح و به موقع، دیزل ژنراتور ها میتوانند مدت بیشتری بدون عیب کار کنند. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای این دستگاه های صنعتی محبوب اشاره خواهیم کرد:

  • قابل اطمینان است: دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز به دلیل اطمینان بالای عملکرد، دوام و طول عمر بالا مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
  • وجود نامحدود سوخت: سوخت دیزلی به وفور در جای جای جهان وجود دارد. از همین رو گزینه مناسبی برای منبع برق پشتیبان است.
  • مقرون به صرفه است: دیزل ژنراتور عمدتا با سوخت دیزلی کار میکند و از آنجایی که سوخت دیزل جزو سوخت های مقرون به صرفه میباشد، در نهایت تولید برق توسط این دستگاه ها قیمت خیلی بالایی ندارد.
  • قدرت گشتاور بالا: دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز، با وجود سرعت کم، قدرت گشتاور بالایی دارد. از همین رو در لود های سنگین و نیز سریع به برق عملکرد خوبی خواهد داشت.

 

ملاحظات زیست محیطی

با اینکه دیزل ژنراتور ها مزایای بسیار زیادی را ارائه میدهند، در هنگام استفاده باید به ملاحظات زیست محیطی آنها هم فکر کنیم. همانطور که میدانید، سوخت و پسماند های سوختی میتوانند برای محیط زیست آسیب هایی را داشته باشند.

  • پسماند ها: همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، موتورهای دیزلی آلودگی هایی مانند اکسیدهای نیتروژن (NOx)، ذرات معلق و سولفات دی اکسید را از خودشان منتشر میکنند. این آلودگی ها میتواند منجر به آلودگی هوای محیط شود. از همین رو دیزل ژنراتور ها گزینه مناسبی برای تامین کننده برق اصلی در کلانشهر ها و شهر های آلوده نیستند.
  • سر و صدا: دیزل ژنراتور ها معمولا پر سر و صدا هستند. این مشکل میتواند در محیط های حساس به صدا و محیط های سازمانی و مسکونی چالش برانگیز باشد. اگر چه که امروز با پیشرفت تکنولوژی دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز جزو کم سر و صدا ترین مدل ژنراتور ها میباشد.
  • پسماند های کربنی: احتراق و فرآیند هایی که توسط سوخت دیزل انجام میشود، پسماند های کربنی از خودش به جای میگذارد. این گاز گلخانه ای جزو گاز های پر خطر برای محیط زیست است و میتواند منجر به تغییرات شدید آب و هوایی شود.

 

خرید دیزل ژنراتور
خرید دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز

امروز با پیشرفت تکنولوژی و خودکفایی کشور عزیزمان ایران در حوزه تولید و عرضه موتور های برق، شاهد رشد چشمگیر صنایع در این حوزه هستیم. یکی از مطرح ترین و معتبر ترین کمپانی هایی که سال هاست در این حوزه فعالیت میکند، کمپانی موتور سازان تبریز است. این کمپانی با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا، استاندارد های جهانی و افراد حرفه ای و تحصیل کرده امروز بهترین دیزل ژنراتور ها را تولید و به بازار عرضه میکند.

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز به صورت ویژه ای بر اساس استاندارد های روز دنیا و با کمترین میزان آلودگی و پسماند تولید میشود. با توجه به درخواست های مکرر مخاطبان امروز ما در مجموعه بازرگانی آب نیرو انواع دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز را برای عرضه به مشتریان خود در سراسر ایران فراهم کرده ایم.

ما در بازرگانی آب نیرو با تامین این کالا نیاز قشر وسیعی از صنایع، کشاورزان، بیمارستان ها و مراکز مختلف را برای تامین برق اضطراری خود برطرف ساخته ایم. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت بازرگانی آب نیرو انواع دیزل ژنراتور های موجود در مجموعه را ببینید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش، گارانتی محصولات و نحوه ارسال میتوانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

کلام پایانی

در نهایت باید بگوییم دیزل ژنراتور نقشی اساسی در تامین نیاز برق اضطراری طیف وسیعی از صنایع را برطرف کرده است. استحکام، راندمان بالا و در دسترس بودن سوخت، این دستگاه را به یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین ابزار ها برای یک منبع انرژی پایدار تبدیل میکند. با این حال به دلیل آسیب های محیط زیستی به خصوص پسماند ها، باید در انتخاب محل به کار گیری دیزل ژنراتور ها دقت دو چندانی داشته باشیم. اگرچه که با پیشرفت تکنولوژی شاهد بهینه شدن مصرف سوخت و کم شدن آسیب های محیط زیستی در این دستگاه ها هستیم.