مه پاش ضدعفونی چیست؟

مه پاش

مه پاش ضدعفونی وسیله‌ای پرکاربرد که در این روز‌ها در تمام نقاط جهان برای جلوگیری از شیوع ویروس‌هایی همچون کرونا به کار برده می‌شود و در کشورهای اروپایی استفاده از آن برای ضدعفونی کردن محیط کاملا ضروری و اجباری می‌باشد.

مه پاش ضدعفونی چیست؟

**** اول از همه در اینجا لازم است که چند نکته اصلی را بیان کنیم. بسیاریی از تماس های ما در این روز به خاطر استفاده از مه پاش برای ضد عفونی می باشد. در این بین تعدادی هم تماس داریم برای رفع نقص سیستم های مه پاش !!! داریم .

۱- قابل ذکر است پمپ مه پاش باید از نوع صنعتی می باشد و به هیچ عنوان از پمپ کارواش خانگی استفاده نکنید. تماس های زیادی از حجم بالای خرابی این دستگاه ها داشته ایم. زیرا با استفاده از الکل در این کارواش های خانگی پکینگ آب بندی دستگاه خراب شده و پمپ دچار آبدهی از زیر آن می شود. 

۲- از نازل های با هد استیل حتما استفاده کنید زیرا به مرور زمان نازل های چینی بی کیفیت دچار پاشش بسیار بد و شروع به آب پاشی می کنند. 

۳- تونل مه پاش با چهار چوبی که دور آن مه پاش نصب شده است (به صورت U برعکس) تفاوتی ندارد و حتی چارچوب عملکرد بهتری دارد. بنابراین خرید اسکلت تونل اصلا ضروری نیست بلکه هزینه اضافی می باشد. 

۴- در خرید تونل مه پاش اول از همه به پمپ مه پاش آن دقت نماید که ۱۰۰ بار و صنعتی و قابل تعمیر باشد (بیشترین هزینه دستگاه پمپ آن می باشد نه اسکلت فلزی آن) و بعد از به کیفیت نازل ها و لوله های مه پاش فیتینگی می باشد. 

۵- پیشنهاد ما به شما خرید تجهیزات مه پاش به طو مثال ۲۰ نازل یا ۳۰ نازله می باشد و بعد از آن نصب بر روی یک چهارچوب ورودی می باشد. 

 # کرونا-را-شکست-خواهیم-داد 

مه پاش صنعتی
فروش انواع تجهیزات مه پاش

ما با گذشت زمان در سراسر جهان شاهد پیشرفت‌ های چشمگیری از هر بابت و در هر زمینه‌ ای بوده ‌ایم مخصوصا در زمینه‌ ی بهداشت و اصول‌ های بهداشتی. مه پاش ضدعفونی وسیله ‌ای پر کاربرد که در این روز‌ها در تمام نقاط جهان برای جلوگیری از شیوع ویروس‌ هایی همچون کرونا به کار برده می ‌شود و در کشورها ی اروپایی استفاده از آن و ضدعفونی کردن محیط به وسیله‌ی آن کاملا ضروری و اجباری می‌ باشد زیرا ویروس‌ ها و میکروب‌ هایی حتی در حد میکرون را هم از بین می‌برد و اکثر دارندگان فروشگاه ‌های بزرگ و یا اماکنی که در آن  رفت‌ و آمد های زیادی توسط مردم می‌شود محیط مورد نظر را با مه پاش ضدعفونی می‌ کنند و قطعا این کار نشان از پیشرفت علمی و عقلی و فرهنگی مردم جهان دارد و این امر فقط در جهت سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری ‌ها انجام می‌ گردد.

تونل‌ضد‌عفونی در مکان‌های متفاوت

آمار مبتلایان بیماری کرونا که تا کنون درمان قطعی برای آن یافت نشده روز به روز در حال افزایش است و این امر موجب نگرانی بیش از حد مردم نسبت به بقای بشر و سلامتی خود و خانواده‌ی خود شده است و این نگرانی ‌ها در بعضی موارد به حدی زیاد شده که افراد با خوردن مواد ضدعفونی کننده فکر می‌کنند که می‌توانند جلوی شیوع بیماری را بگیرند در همین جهت در خیابان ‌ها و اماکن عمومی تونل‌ ضدغفونی یا همان راهرو و گیت هوشمند را قرار داده ‌اند و طراحی شده و مورد استفاده‌ی عموم قرار گرفته است. این دستگاه دستگاهی بسیار پرکاربرد است و کارکرد ان این چنین است که فرد بلافاصله بعد از وارد شدن به داخل تونل مه پاش ضدعفونی به صورت خودکار فعال شده و از نوک پای فرد تا سر وی را خیلی دقیق و ریز ضدعفونی می‌ کند به طوری که تمام ویروس‌ ها و یا عوامل بیماری‌ زا را از بین می‌ برد.

با توجه به این که این دستگاه قابلیت ضدعفونی کردن دست هر فرد را در چند ثانیه دارد پس بهترین گزینه برای مکان ‌هایی مانند مترو و کارخانجات و گلخانه‌ ها و سالن‌ های پرورش قارچ و …است زیرا مواد ضدعفونی کننده را مانند دستگاه بوخور سرد و پودر می ‌کند و پخش می ‌کند. از ویژگی ‌های مهم مه پاش ضدعفونی مقاومت در برابر باد و نور وخورشید و بارندگی است و همچنین از این دستگاه می ‌توان در کارخانه ‌ی جوجه کشی برای ضدعفونی کردن سطوح تخم مرغ ‌ها استفاده کرد.

مه پاش ۴ تنی و فوگر حرارتی از جمله وسیله ‌هایی هستند که روزانه آتشنشان‌ ها برای ضدعفونی کردن خیابان‌ ها و اماکن استفاده می‌ کنند که این امر در جهت سلامتی مردم و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام می ‌شوند.

 

مه پاش ضد عفونی
مه پاش ضد عفونی مخصوص از بین بردن ویروس کرونا

انواع مه پاش ضدعفونی

با توجه به شرایط و اب و هوای مناطق و فصول از دو نوع مه پاش ضدعفونی متفاوت استفاده می‌ شود و معمولا برای هر مکانی دستگاه مخصوصی طراحی می‌ گردد ولی در مواقعی خاص ممکن است که از هر دو مه پاش ضدعفونی استفاده شود. نازل‌‌ مه‌ پاش متفاوتی در این دو نوع دستگاه وجود دارند که جهت پاشش اب و یا هر ماده‌ی دیگری را تنظیم می ‌کند.

در ساخت مه پاش لوله ‌مه‌ پاش و پمپ مه پاش و قطعات خاصی وجود دارد که باید با کیفیتی بالا تولید و عرضه شوند و در طی استفاده دچار مشکل و پوشیدگی نشوند مثلا از جنس مواد اولیه‌ی پتروشیمی بوریالسز المان ویا برنج و استیل باشد.

کارکرد  دستگاه مه پاش پودری این چنین است که ذراتی به اندازه‌ی ۳۰ میکرونی  به شکل مه از دستگاه خارج می‌شوند و و گرمای موجود در هوا را جذب کرده باعث مرطوب شدن فضا می‌شوند بدون انکه خیسی روی سطح اشیا احساس شود از مه پاش پاشی بیشتر برای پخش آب استفاده می ‌شود و ذرات به صورتی سنگین از داخل دستگاه خارج شده و قابلیت پرتاب قطرات را تا طول ۶ متر دارد و برای مشاغلی مناسب‌تر است که علاوه بر پاشش اب مواد ضد عفونی هم قاطی ان شود و این نکته قابل توجه است که این مه پاش ضدعفونی نسبت به مه پاش ضدعفونی پودری آب را به قطره‌ های بزرگ و سنگین ‌تری تبدیل می‌ کند و این موضوع مزیتی که دارد این است که قطرات در سالن ته نشین شده و توسط هواکش‌ها از سالن خارج نمی‌شود.

مه پاش
مه پاش ۳۰ نازله اوربیت A30

مه پاش رطوبت ساز

مه پاش رطوبت ساز در انواع مختلفی از جمله دیسکی یا پروانه‌ای رطوبت ساز و التراسونیک و مه ‌پاش وجود دارند و اساس کار آن بر پایه ‌ی پروانه‌ های فن ان که پروانه ‌هایی سبک  و ضد زنگ می‌باشد است  و که بسیار پر سرعت هستند. روش کار به این صورت است که اب با برخورد با پره ‌های پروانه به قطرات کوچک ‌تر تبدیل شده  و توسط نیروی محرکه ‌ی فن با سرعت زیاد به بیرون پرتاب می‌ شوند.

کارکرد مه پاش های التراسونیک کمی متفاوت ‌تر از بقیه ‌ی انواع است و به این صورت است که بر پایه‌ی صوت جریان تولید مه و پخش آن تنظیم می‌شود زیرا در داخل ان پیزوسرامیک‌هایی وجود دارند که با انتشار امواج صوتی فشارهایی را به قطرات آب وارد کرده و ان‌ها را از هم جدا کرده و به صورت مه  به خارج می‌راند که این مه سرد است و در صنایعی مانند نساجی و سرد خانه‌ها و چای‌ سازی‌ها و کارخانه‌های تولید دخانیات و …. استفاده می‌گردد.

شرکت ‌های فراوان و با سابقه ‌ای در زمینه‌ ی تولید و عرضه‌ ی بهترین مه پاش ضدعفونی وجود دارند که قطعا خریداری محصول از ان‌ها به نفعتان خواهد بود و از خرید دستگاه ‌هایی نا مرغوب خودداری نمایید

مه پاش خانگی
مه پاش نمایش بیشتر
محصولات پر بازدید اخیر

مه پاش جهت تونل ضدعفونی

آیا شما نیز به دنبال مصرف بی نظیر  از مه پاش جهت تونل ضدعفونی هستید؟ آیا می دانید که برای خرید مه پاش مورد نظرتان بایستی از کجا اقدام کنید؟ شما نیز می توانید برای به کسب اطلاعات بسیار جالب در خصوص این مه پاش مقاله و مطالب پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کنید.

مه پاش جهت تونل ضدعفونی یکی از بهترین انواع مه پاش های مورد استفاده در بسیاری از سطوح می باشد و امروزه نیز شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصول را در ویترین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مورد مشاهده قرار دهید. توجه داشته باشید، یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا استفاده از مه پاش جهت تونل ضدعفونی بسیار افزایش یابد، بیشتر بودن تعداد نازل ها آن می باشد که این امر باعث می شود ضدعفونی مورد نظرتان در کم ترین و کوتاه ترین زمان ممکن صورت بگیرد. شما نیز می توانید این فرصت بی نظیر و استثنایی پیش روی خود را مورد توجه قرار دهید و یکی از بهترین و بی نظیرترین این محصولات را تهیه و آن را در صنعت مورد نظر خود به کار ببرید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید و قیمت مه پاش جهت تونل ضدعفونی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

پمپ مه پاش اوریت
پمپ مه پاش اوربیت

کاربرد مه پاش جهت تونل ضدعفونی

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که سبب شده است تا امروزه استفاده از مه پاش جهت تونل ضدعفونی به میزان قابل توجهی افزایش یابد، کاربرد و کارایی بسیار بی نظیر آن می باشد. از مهمترین و بارزترین کاربردهای این محصول شگفت انگیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         مناسب برای استفاده در صنایع غذایی

– مناسب برای عبور کارکنان شرکت های مختلف قبل از ورود به کارخانه و حتی هنگام خروج از کارخانه

–         استفاده در شرکت های داروسازی

–         استفاده در سیستم های بسته بندی

–         مناسب برای ضدعفونی کردن اتومبیل ها

تونل های ضدعفونی امروزه از اهمیت بسیار ویژه ای نیز برخوردار هستند چرا که با شیوع و گسترش بیماری کرونا در کل کشورمان، بسیاری از شرکت ها محصولات خود را از تونل ضدعفونی رد می کنند تا سالم ترین و بهترین محصول را به دست مصرف کنندگان خود برسانند. لازم است بدانید که در برخی از صنایع نیز استفاده از تونل های ضدعفونی از مهمترین ضرورت ها می باشد که از مهمترین این صنایع می توان به صنایع غذایی اشاره کرد. اهمیت این تونل در روزهای اخیر به قدری افزایش یافته است که بسیاری از کارفرمایان به دنبال ایجاد آن و خرید مه پاش مخصوص این تونل های هستند تا بتوانند توجه وزارت بهداشت را نیز به سوی خود جذب کنند.

خرید مه پاش جهت تونل ضدعفونی

مه پاش اوربیت نازل
بورس تجهیزات مه پاش در تهران سعدی جنوبی

اگر شما نیز می خواهید در آینده بسیار نزدیک اقدام به خرید و نصب مه پاش جهت تونل ضدعفونی داشته باشید، می توانید از فروشگاه ما، مناسب ترین و مرغوب ترین این مه پاش ها را تهیه و خریداری کنید. امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید یکی از بادوام ترین و مرغوب ترین انواع مه پاش ها هستند تا از این طریق بتوانند سیستم تونل ضدعفونی خود را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنند. شما نیز می توانید برای کسب جزئیات بیشتر در خصوص خرید مناسبترین مه پاش، با همکاران پشتیبانی ما از همین وب سایت در تماس و ارتباط باشید تا بتوانید اطلاعات و راهنمایی های مورد نظر خود را به دست آورید. در خرید آنلاین محصول مورد نظرتان همیشه بایستی به یک سری از مهمترین و حساس ترین نکات توجه ویژه ای را داشته باشید که در غیر این صورت ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه شوید. از اصلی ترین این نکات می توان به همراه داشتن شماره پیگیری و وارد نمودن آدرس محل تحویل به شکل صحیح می باشد. شما نیز می توانید با در نظر گرفتن این موارد، یکی از موفق ترین و به یادماندنی ترین خریدها را برای خود به ارمغان آورید.

قیمت مه پاش جهت تونل ضدعفونی

افزایش تقاضا برای خرید مه پاش جهت تونل ضدعفونی در روزهای اخیر سبب شده است تا شاهد افزایش چند درصدی قیمت این محصولات در بسیاری از فروشگاه ها باشیم که اگر شما نیز می توانید یکی از بهترین مه پاش ها را با قیمت کمتری تهیه و خریداری کنید، می توانید از فروشگاه ما اقدام نمایید چرا که شما می توانید در این فروشگاه محصول مورد نظرتان را با قیمت پایین تر از سایر فروشگاه ها تهیه و خریداری کنید. شما می توانید برای آگاهی از قیمت محصول مورد نظرتان، بر روی آن کلیک کرده و در قسمت جزئیات محصول، از قیمت آن نیز اطلاع پیدا نمایید. البته در نظر داشته باشید که ارزان بودن قیمت های ارائه شده در وب سایت ما هیچ گونه تاثیری را در کیفیت محصولات ما ندارد و شما با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

پایه چهار نازله مه پاش
پایه مه پاش چهار نازله
برندهای ویژه
آخرین خبرها مشاهده خبرهای بیشتر
اخبار معرفی الکتروموتور های گوانگلو و راهنمای خرید آنها
معرفی الکتروموتور های گوانگلو و راهنمای خرید آنها
سه‌شنبه 5 مارس 2024
دسته‌بندی نشده راهنمایی در خرید گیربکس شافت مستقیم ارزان قیمت
راهنمایی در خرید گیربکس شافت مستقیم ارزان قیمت
پنج‌شنبه 29 فوریه 2024
اخبار بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی
بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی
شنبه 24 فوریه 2024
اخبار خرید اینترنتی گیربکس صنعتی
خرید اینترنتی گیربکس صنعتی
دوشنبه 19 فوریه 2024
اخبار راهنمای خرید الکتروموتور
راهنمای خرید الکتروموتور
چهارشنبه 14 فوریه 2024
اخبار راهنمای خرید گیربکس ایلماز-نکاتی که از پرداخت هزینه‌ اضافه جلوگیری می‌کنند
راهنمای خرید گیربکس ایلماز-نکاتی که از پرداخت هزینه‌ اضافه جلوگیری می‌کنند
جمعه 9 فوریه 2024
اخبار کسب راهنمایی در خرید گیربکس حلزونی چینی
کسب راهنمایی در خرید گیربکس حلزونی چینی
یکشنبه 4 فوریه 2024
اخبار پلاک چیست؟ آموزش پلاک خوانی موتورهای تکفاز و سه فاز
پلاک چیست؟ آموزش پلاک خوانی موتورهای تکفاز و سه فاز
سه‌شنبه 30 ژانویه 2024
اخبار خرید الکتروموتور موتوژن
خرید الکتروموتور موتوژن
پنج‌شنبه 25 ژانویه 2024
اخبار راهنمای خرید الکتروموتور الکتروژن
راهنمای خرید الکتروموتور الکتروژن
شنبه 20 ژانویه 2024