بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی

مهمترین و اصلی ترین مشخصات گیربکس حلزونی چینی

جهت بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی بایستی چه اقدامی کرد؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید بهترین انواع گیربکس های حلزونی هستید؟

گیربکس حلزونی چینی، یکی از پرکاربردترین انواع گیربکس های عرضه شده در بازار می باشد که در صنایع مختلف استفاده می ‌شود. این گیربکس به وسیله یک حلزون و یک دنده حلزونی کار می‌ کند و برای افزایش گشتاور و کاهش سرعت استفاده می‌ گردد.

مشخصات و ویژگی ‌های گیربکس یاد شده عبارتند از:

  • گشتاور بالا: در لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی، می توان به بالا بودن گشتاور این قطعه اشاره کرد. بنابراین شما می توانید قطعه یاد شده را در طراحی درام های بزرگ و برج های بادی استفاده نمایید.
  • کاهش سرعت: گیربکس های یاد شده قادرند سرعت ورودی را به سرعت خروجی کاهش دهند. شما می توانید با توجه به ویژگی یاد شده، بهترین انواع نوار نقاله ‌ها یا آسانسورها را طراحی کنید.
  • انتقال قدرت بالا: گیربکس حلزونی چینی به دلیل طراحی خاص خود، قادر به انتقال قدرت بالا است. کارفرمایان می توانند با توجه به این ویژگی، از گیربکس های مذکور در خطوط تولید صنعتی خود استفاده نمایند.
  • صدا کم: در حین بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی، می توان به پایین بودن صدای این قطعات اشاره کرد.
  • عمر طولانی: گیربکس حلزونی چینی به دلیل ساختار ساده و قطعات کمتری که در آن استفاده می‌ شود، عمر طولانی دارد. به طور کلی گیربکس حلزونی چینی به دلیل قابلیت کاهش سرعت، انتقال قدرت بالا و صدا کم، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

مشخصات گیربکس

سایر مشخصات گیربکس حلزونی چینی

کاربران می توانند برای بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی، کاتالوگ قطعه ی مذکور را مطالعه نمایند. البته در نظر بگیرید که مشخصات مربوط به گیربکس های حلزونی مختلف، با یکدیگر متفاوت می باشند.

مهمترین و اصلی ترین مشخصات مربوط به گیربکس های حلزونی چینی عبارتند از:

  • نسبت انتقال: گیربکس حلزونی چینی قادر است سرعت ورودی را به نسبت ثابت، کاهش دهد. برخی از مدل‌ های این قطعه، دارای نسبت انتقال بالای ۱:۱۰۰۰ هستند.
  • گشتاور خروجی بالا: از مهمترین مشخصات گیربکس حلزونی چینی، می توان به بالا بودن گشتاور خروجی اشاره نمود. گشتاور خروجی قطعات مذکور ممکن است تا یک چندین هزار نیوتن ‌متر باشد.
  • قدرت موتور: گیربکس حلزونی چینی معمولا برای موتورهای قدرتمند، طراحی شده است. قدرت موتور این قطعات می تواند تا چند صد کیلو وات باشد.
    مواد سازنده: برخی از مدل‌ های گیربکس حلزونی چینی از آلیاژهای فولادی با کیفیت ساخته شده اند. بنابراین این قطعات مقاومت بالایی را در برابر فشار و سایش دارند.
  • عملکرد صاف و بدون لغزش: از بارزترین مشخصات گیربکس حلزونی چینی، می توان به عملکرد بدون لغزش آن اشاره کرد. دنده های حلزونی این قطعه، به شکل عمودی و افقی طراحی شده اند. بنابراین عملکرد این قطعه بدون لغزش خواهد بود. همین امر سبب شده تا در بسیاری از صنایع از گیربکس یاد شده استفاده شود.

کاربرد مربوط به گیربکس های حلزونی چینی

پیشنهاد می گردد که در حین بررسی لیست مشخصات گیربکس حلزونی چینی، اطلاعاتی را در خصوص کاربرد این قطعه به دست آورید. گیربکس های یاد شده با توجه به مشخصاتی که دارند، کاربرد گسترده ای را نیز به خود اختصاص داده اند.

مهمترین و بارزترین کاربرد مربوط به گیربکس های حلزونی چینی عبارتند از:

  • صنعت خودروسازی: گیربکس حلزونی چینی در طراحی خودروهای سبک و سنگین استفاده می ‌شود. این قطعات برای انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها استفاده می‌ شوند.
  • صنعت نفت و گاز: در مبحث مربوط به مشخصات گیربکس حلزونی چینی، می توانید کاربرد این قطعه را بررسی کنید. این قطعه در صنعت نفت و گاز، از کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • صنعت معدن: در صنعت معدن، از گیربکس حلزونی چینی برای انتقال قدرت در سنگ ‌شکن ‌ها، نوار نقاله‌ ها و دستگاه‌ های حفاری استفاده می‌ شود.
  • صنعت برق: گیربکس حلزونی چینی در صنایع برق، برای انتقال قدرت در توربین ‌های بادی، توربین‌ های آبی و توربین ‌های گازی استفاده می ‌شود.
  • صنایع مواد غذایی: افرادی که به دنبال بررسی مشخصات گیربکس حلزونی چینی هستند، می توانند تصاویر مربوط به این قطعه را با دقت بررسی نمایند. همچنین این قطعات برای انتقال قدرت در میکسرها، خمیر کن ‌ها و تجهیزات دیگر استفاده می ‌شوند.