قیمت تجهیزات کارواش ماشین چقدر است؟

تجهیزات شست‎و‎شوی ماشین، چه محصولاتی هستند؟

تجهیزات کارواش ماشین، محصولاتی هستند که برای شست و شوی انواع ماشین مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات طیف گسترده ای از خدمات کارواشی را ارائه می‎دهند که باعث تسریع در شست‎و‎شوی ماشین و صرفه جویی آب می‏شوند. امروزه تجهیزات کارواش یک مفهوم جدید را به بازار بین‌المللی معرفی کرده اند که ترکیبی از فرآیند پیش‌شست‌شوی خودکار با فشار بالا و فرآیند شستشوی سنتی است. نتیجه یک سیستم نوآورانه است که یکی از سریع ترین، کارآمدترین و زیست محیطی ترین خدمات را در بازار ارائه می دهد. این فرآیند جدید شروع به ایجاد انقلابی در نحوه شستشوی خودروها در صنعت کارواش حرفه ای کرده است.

با استفاده از ابزار کارواش برای شستن ماشین ها، دیگر مجبور نخواهید بود ساعت ها وقت صرف تمیز کردن ماشین یا رفتن به کارواش کنید. لازم به ذکر است که واشرهای تحت فشار برای تمیز کردن قطعات خودرو بسیار مفید هستند. واشرهای تحت فشار کارواش هم انرژی و هم آب را به نحو احسن مصرف می کنند و از همه مهمتر این است که قیمت مناسبی را ارائه می دهند. برای خرید این ابزارهای مجهز و باکیفیت، ابتدا باید به استعلام قیمت آن ها از مراجع رسمی و معتبر بپردازید.

اگر مایل به خرید تجهیزات کارواش ماشین هستید، توصیه ما این است که ابتدا قیمت آن ها را بررسی کنید. تهیه کردن لیستی از نیازمندی ها، بررسی قیمت نهایی خرید را راحت تر می کند. ابتدا باید هرآنچه که نیاز دارید را به صورت دقیق لیست کنید. پس از آن، می توانید با مراجعه به فروشگاه های گوناگون، نسبت به خرید آن اقدامات لازم را به عمل بیاورید. توجه داشته باشید که مراجعه به یک مرکز برای استعلام قیمت کافی نیست. بلکه شما باید فروشگاه های مختلفی را برای استعلام قیمت و تهیه این محصولات انتخاب کنید.

تجهیزات کارواش ماشین

تجهیزات کارواش ماشین شامل چه مواردی هستند؟

تجهیزات کارواش ماشین، شامل محصولاتی هستند که بدون آن ها نمی توان به شست‎‎وشوی صنعتی ماشین پرداخت. به همین دلیل نیز خرید و استفاده آن‎ها در سیستم شهری پیشرفته ضرورت زیادی دارد. در ادامه این مقاله، شما را با انواع گوناگون تجهیزات و ابزارهای کارواش ماشین آشنا می کنیم. پس اگر مایل به آشنایی با این تولیدات هستید، می توانید این بخش را مطالعه کنید. همچنین، اطلاعاتی نیز در زمینه قیمت خرید این تولیدات در بخش نهایی ذکر شده است.

پمپ صنعتی کارواش، یکی از مهم ترین تجهیزات کارواش ماشین به شمار می آید. این محصول از چند اجزای به هم متصل تشکیل شده که در نهایت وظیفه خروج آب برای شست‎و‎شوی ماشین را دارد. اصولا قیمت انواع پمپ با توجه به ویژگی ها و مشخصات آن ها محاسبه می شود. با این حال ارزان ترین نمونه ها، دارای قیمت تقریبی ۵ الی ۶ میلیون تومان هستند. البته می توانید با مراجعه به فروشگاه هایی که محصولات دست دوم عرضه می کنند، نمونه‎های ارزان قیمت تر نیز پیدا کنید.

یکی دیگر از مهم ترین ملزومات و ابزار کارواش، جاروبرقی صنعتی است. این وسیله را می توان در زمره مهم ترین و کاربردی ترین لوازم کارواش به حساب آورد. زیرا بدون آن قابلیت تمیز کردن آلودگی از سطح داخلی ماشین وجود نخواهد داشت. ولتاژهای مختلفی برای انواع جاروبرقی صنعتی تعبیه شده اند. اگر نیاز شما به این تولیدات بالاست و خواهان مصرف طولانی هستید، بهتر است نمونه های ولتاژ بالا را خریداری کنید. با این حال اگر نیاز کمتری به استفاده از این تولیدات دارید، توصیه می کنیم نمونه های ولتاژ پایین را خریداری کنید. قیمت نهایی این تولیدات نیز در بازه بین ۵ الی ۲۰ میلیون تومان قرار گرفته است. در ادامه، به شما قیمت نهایی تمامی تجهیزات کارواش را ارائه می کنیم.

ابزار کارواش

قیمت نهایی خرید تمامی تجهیزات کارواش ماشین به چه صورت است؟

پس از آشنایی با ویژگی ها و قیمت اولیه تجهیزات کارواش ماشین، حالا نوبت به استعلام نهایی قیمت ریده است. برای اینکه بتوانید یک کارواش سیار تاسیس کنید، نیاز به داشتن لیست قیمت ها دارید. حتی برای مصارف شخصی ابزار و اجزای کارواش، استعلام قیمت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، انواع ابزار کارواش شامل محصولات مختلفی هستند. زیرا برای هر یک از فرآیندهای شست‌شو، جارو کردن و نظافت داخلی، به چندین ابزار تخصصی نیاز است.

همچنین برخی برس ها و سیستم های فشار قوی برای شست‎‎وشوی اطراف وسایل نقلیه و تمیز کردن نهایی مورد نیاز است. قیمت تمامی این محصولات و ابزارها، می تواند در بازه بین ۳۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان قرار بگیرد. بسته به کیفیت برندهای خریداری شده، قیمت هر یک از اجزای کارواش می تواند تغییر کند. همچنین در برخی از موارد، امکانات تجهیزات کارواش بسیار تخصصی هستند. بدیهی است که در چنین مواردی، قیمت نیز به طور ویژه افزایش پیدا می کند.

برای آشنایی دقیق با قیمت تجهیزات کارواش ماشین، توصیه می کنیم به صورت حضوری جست و جو کنید. این کار باعث آشنایی شما با بهترین برندها و مارک های تجهیزات کارواش می شود.